Evijärven verisukulaiset

Started by Jonita Arema on today
Problem with this page?

Participants:

Showing all 4 posts

Hei! Huomasin sukujuuriani selvittäessä, että monelle verisukulaiselleni on merkitty joksikin paikkakunnaksi Evijärvi. Pohdin, että Evijärvi-projektista saattaisi löytyä lisää verisukulaisiani. Olen nyt käynyt läpi kaikki 332 tämän projektin yhteistyökumppania ja lähes jokainen on verisukulaiseni! Siis mitä?!!?? Voiko tosiaan olla niin?? Tai siis varmaan niin on, mutta tulos hämmentää ja paljon!!! Olenkohan käyttänyt työkaluja kuten on tarkoitettu ja olenko ylipäätään ymmärtänyt kaiken oikein???? Terveisin hämmentynyt turkulainen Jonita Arema…

@ Jonita Arema
Isoisäsi äidin vanhemmat kuuluvat molemmat vanhoihin evijärveläisiin sukuihin ja niiden kautta sukulaisiasi löytyy paitsi Evijärveltä, niin myös koko Järviseudulta.

Hei!
Näin se vaan on. Kävin Evijärven kirkon vanhoja hautakiviä kuvaamassa ja lähes jokainen oli jotain reittiä sukua. Poislukien yhden naisen (en muista nimeä) hänen juuret tulivat pohjois-suomesta. Minulla on Evijärveläistä sukua isänisän, äidinisän ja äidinäidin kautta.

Tutkimusterveisin,
Annika

…sellainen kommentti vielä. Asutaan Espoossa ja tyttäreni luokalla on tyttö jonka äidin isän äiti ja minun äidin isä olivat pikkuserkukset. Yhteiset juuret Evijärvellä. <3

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion