Start My Family Tree Welcome to Geni, home of the world's largest family tree.
Join Geni to explore your genealogy and family history in the World's Largest Family Tree.

Project Tags

The family Hilzenrath=Abosh belong to the priests tribe named "Cohanim"

לפי מילון שמות המשפחה היהודיים מאת היינריך ואווה גוגנהיימר (באנגלית), יש ) ilex מציין את הצמח Hilse הילזנרט הוא ככל הנראה שם מקום ובו היסוד כפי שפירשת, במשמע של מקום, - rat המכנים אותו בעברית צינית) והיסוד אומלאוט u- ב hulzin משק. דהיינו משק שבו גדל צמח הצינית (צמח שמקשט גינות עם פרי אדום קטן ולא אכיל). המילון מציע עוד אפשרות אחרת, שהמקור הוא לנקות', כלומר 'מנקה יער'. ' - ruiten- בגרמית עתיקה 'עץ', 'יער' , כנראה שמקור המשפחה הוא באזור של צפון גרמניה ובאזור שגובל עם הונגריה (היו הילזנרט גם בהונגריה וגם בגרמניה וגם באוסטריה). שם המשפחה מופיע בוורסיות הבאות:

  • HILZENRATH
  • HILZENRAT
  • HILSENRAT
  • HILSENRATH
  • HULSENRATH
  • HULSERNAT

אצלנו שם המשפחה נלקח כנראה מאחד הדודים של הסבתא (לא ברור). שם משפחת הסבא היה אבוש (חיה ויחזקאל). מוצא הסבתא מאוסטריה והסבא מפולין.

למעשה כל השרשרת שמתחילה מחיה ויחזקאל הילזנרט , הייתה צריכה להיקרא אבוש (abosh). המשפחה שייכת לשבט הכוהנים.

My grand father family name was Abosh. This family name was changed because it sounded jewish. The family name was changed to Hilzenrath.They took the name from an uncle who was originaly called Hilzenrath.

My grandfather was born in Delatin Poland and immegrated to Essen Germany.In 1932 my family escaped to Palestine=Israel .because they felt that it was Holy.

The family Hilzenrath=Abosh belong to the priests tribe named "Cohanim"