Familiegroep uitnodiging niet meer mogelijk?

Started by Fred Bergman on Thursday, February 20, 2014
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 16 posts
2/20/2014 at 1:39 AM

Sinds enkele dagen kan ik niemand meer uitnodigen toe te treden tot mijn familie samenwerkings groep. Het merkwaardige is dat degenen die ik uitnodig via een privë bericht mij wel kunnen uitnodigen en die uitnodiging kan ik dan ook accepteren. Wordt ik geboycot? Is dit een bug? Ben ik te agressief? Wil Geni niet dat er in de eerste 6 generaties wordt samengewerkt? Heeft iemand anders daar ook last van ?

FAMILIEGROEP UITNODIGING.
Ik nodig je hierdoor uit lid te worden van mijn familie samenwerkings groep. Dan kan ik je niet alleen helpen met samenvoegingen, verbeteringen, correcties en uitbreidingen binnen jouw familiegroep (uitgaande van jouzelf zijn dat de eerste 6 generaties met afstammelingen en direct aangetrouwden), maar ook met betrekking tot de meer dan 800 familiegroepen die ook met mijn familiegroep samenwerken. Een an de redenen is, dat veel familiegroepen vaak gebruikers hebben die niet (meer) actief zijn of Geni en dus het beheer van hun profielen verlaten hebben. Dat veroorzaakt bijvoorbeeld de onmogelijkheid dubbele profielen samen te voegen en correcties, c.q. aanvullingen te doen. Door nu al familiegroepen te verbinden voorkomt problemen in de toekomst. Veel gebruikers die mijn uitgebreid familiegroep netwerk kennen zijn nu in staat hun problemen op te lossen of mij dat te laten doen.
Vriendelijke groeten,
Fred

INVITATION FAMILYGROUP

I invite you to connect with my FAMILYGROUP COLLABORATION POOL. Then I can help you, not only with merges and with expanding your familytree and pedigrees within your familygroup, but also re the allready more than 800 other familygroups with a connection with my familygroup. One of my reasons to have as much as possible familygroup connections is that the familygroups often have a lot of users who aren't active, abandoned their profiles and/or abandoned Geni. That often causes, par example, the impossibility to merge longtime deceased persons in such a familygroup. Nowadays connecting familygroups prevents problems in the future and allows now easier the requested merges, which should be impossible if all familygroupmembers are permanent or temporaly inactive. Many users, knowing my expanded network of familygroups, are now able and are requesting me to solve their familygroupproblems.
Kind regards,
Fred"

2/20/2014 at 3:18 AM

ik heb zojuist een aantal verzoeken tot toetreding familiegroep gedaan aan verre verwanten. Wacht af of er gereageerd wordt. Laat het je weten.

2/20/2014 at 3:45 AM

Diederik, ik blijf na mijn verzoeken op de betreffende profielen gewoon zien add to familygroup en niet request pending, is dat bij jou ook zo. Onder het tabje requests sub sent zie ik de aanvragen ook niet terug!
is dat bij jou ook zo?

2/20/2014 at 8:14 AM

Sorry voor late reactie,
Klopt. Ik kreeg een mail van Annemarie Kalishoek, die zei dat ze me had toegevoegd, maar ik zie haar niet in mijn familiegroep staan onder privacy en inderdaad op haar profiel kan ik haar weer opnieuw uitnodigen (ik heb NL).
Misschien tijdelijke bug?

2/20/2014 at 8:25 AM

Hoi Fred,
Ik heb zoëven haar opnieuw uitgenodigd en zie toch wel staan "Verzoek verstuurd". Misschien had ze zich bedacht...
Maar Ann Vermeulen, André van Amstel hebben het geaccepteerd en staan er wel bij. Bij hen staat "verwijder uit familiegroep"? Verder staat er "is verstuurd" bij Keith van der Wal, Patrick Lindhout en JP Planje.
Dus het lijkt bij mij wel allemaal te kloppen bij nader inzien, behalve dus bij Annemarie Kalishoek.

2/20/2014 at 8:35 AM

P.S. Ik zie alle vier die nog open staan wel staan in mijn verzonden verzoeklijst. Hypotheses: 1. Misschien iets softwarematigs aan jou systeem? of 2. Zou er een maximum zijn die Geni stelt toegevoegde leden van een familiegroep?

2/20/2014 at 9:18 AM

En daarnet heeft Annemarie Healy Kalishoek op mijn verzoek mij gevraagd en ik heb het geaccepteerd en er staat nu ook bij haar "verwijder uit familiegroep"? En ze staat in mijn familiegroep onder privacy erbij! En is van verzonden oproepen verdwenen...

2/20/2014 at 10:25 AM

Ik ga inderdaad denken aan of een boycot of een limiet. Vreend aan die limiet is dan dat anderen mij wel kunnen uitnodigen en dat zij dan wel aan mijn familygroup worden toegevoegd. Ik gebruik de engelstalige versie omdat die meer mogelijkheden biedt dan de nederlandse versie, met name de treevieuws zijn dynamisch (veranderen van uitgangsperofiel is mogelijk per profiel) terwijl de nederlandse treeviews statisch zijn.

2/20/2014 at 11:16 AM

Dus een limiet per maand of jaar op uit te nodigen leden familiegroep zou dan wel kunnen. Ik weet het verder niet.

2/20/2014 at 11:32 AM

er is wel een maximale limiet van 1000 toegevoegde familiegroepleden, los van de echte familiegroepleden (levend, claimed, binnen de 4th cousins), maar daar ben ik nog lang niet aan toe met ruim 800 familiegroepleden in totaal inclusief echte binnen de 4th cousins.

2/20/2014 at 11:49 AM

Kun je niet in contact treden met iemand van Geni of is dat voor jou net zo onmogelijk als voor mij?

2/20/2014 at 12:10 PM

Ja, dat is voor mij officieel net zo moeilijk, ik ben ook maar een basic user nu, maar ik heb nog wel de speciale adressen en trucjes achtr de hand

2/20/2014 at 3:08 PM

mooi, maar waarom ben je geen pro meer?

2/20/2014 at 11:43 PM

ik ben nooit pro user geweest, ik ben curator geweest en kreeg daardoor ook pro rechten

2/21/2014 at 12:41 AM

Het probleem is ineens opgelost, mysterieuze krachten op Geni! Vannacht werden er ineens tegelijkertijd heel veel onzichtbare familyrequests geaccepteerd en de nog niet geaccepteerde verschijnen nu wel in het requestcentre!

2/22/2014 at 4:04 AM

Dus toch een soort bug, gelukkig!

Showing all 16 posts

Create a free account or login to participate in this discussion