Het zal je maar gebeuren

Started by Fred Bergman on Sunday, June 22, 2014
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 15 posts
6/22/2014 at 3:01 PM

Heb je met veel pijn en moeite een grote stamboom geplaatst op een website en dan krijg je dit bericht:
Het PremiumPlus-abonnement van uw familiesite verloopt over een paar weken! Om toegangsbeperkingen te voorkomen moet u uw abonnement nu verlengen. Verleng uw abonnement!

6/23/2014 at 12:02 AM

It did not happen to me, but to a friend and not on Geni!

6/23/2014 at 4:08 AM

Nee, 1 keer raden, ons moederbedrijf. Ik doe nu niet voor niets veel meer bij FamilySearch.

6/23/2014 at 4:14 AM

Je mag nooit meer raden!

6/23/2014 at 4:16 AM

Je mag toch verwachten dat je na het eindigen van de betaaltermijn wel je eigen boom kunt zien, maar neen hoor, eerst betalen of alles laten verwijderen tot de limiet van 250 die gratis is.

6/23/2014 at 6:19 AM

Ja, Ancestry flikt dat niet. Daar kan je gewoon geen bronnen meer zoeken en toevoegen, of matches met andere bomen maken, als je stopt met betalen, maar ongeacht het formaat kan je je eigen werk wel altijd downloaden. Alleen nu even niet i.v.m. naweeen van de DDOS-aanval.

Private User
6/23/2014 at 3:26 PM

Die bedrijven zie zo werken lopen een zeer groot risico, dat iemand zijn boom terug brengt tot 0 personen. Ik heb net gedaan met bedrijven die mijn werk gebruikte om reclame te maken of geld vragen om informatie in te zien welke geen eigendom van hun is.

Er kan geld gevraagd worden voor je eigen dienstenverlening, maar niet voor voor het werk van een ander.

6/23/2014 at 11:21 PM

Daaruit blijkt maar eens te meer dat die bedrijven helemaal niet geïnteresseerd zijn in goede bouwers van stambomen maar alleen in het geld van stamboombouwers hoe grote stuntelaars zij ook moge zijn, kwaliteit doet er niet toe, geld telt!

Private User
6/24/2014 at 4:12 AM

Bedrijven dienen geld te verdienen en de betaalde medewerkers dienen ook uitbetaald te worden, maar een beetje meer waardering voor de onbetaalde vrijwilligers mag er ook wel zijn. En hogere kwaliteit zou ook een doel mogen zijn.

6/24/2014 at 6:15 AM

Alleen als men serieus alle middelen aanwendt om het te verkopen product, het genealogisch softwareprogramma met name, optimaal te doen zijn, kan men duurzame groei van het aantal klanten, met name betalende gebruikers, verwachten. Toenemend ongenoegen over problemen die niet opgelost worden hebben uiteindelijk een negatief gevolg.

6/25/2014 at 2:51 AM

Ik heb dat enige jaren geleden ook eens gehad bij Geni. Daarna een hele tijd niets meer aan de stamboom gedaan. Maar toch weer begonnen bij My Heritage. Maar nu dus bij ook bij Geni.
Groet,
Joan de Vries

6/25/2014 at 5:30 AM

Als je met een stamboom begint ,moet die ook afgerond worden,anders heb je er niks aan.

Liefhebber van Genealogie en Familiegeschiedenis.

Groet:RR. Huijer.

8/10/2014 at 9:25 AM

Probeer eens Familieband

8/10/2014 at 11:49 AM

Familieband is een waardeloos programma. Naarmate je meer profielen plaatst wordt het werken en zoeken steeds moeilijker. Bovendien is de klantenservice ronduit klantonvriendelijk, verzoeken om privacy te bewaren of levende personen te verwijderen worden niet beantwoord en niet uitgevoerd!

Private User
1/16/2015 at 7:35 AM

Ik ondervind het zelfde het vervelende is dat je wel elke keer een mail krijg waarin gemeld wordt "wij hebben een link gevonden met uw stamboom en als je daar naar wil kijken dan krijg je deze mededeling dus je kan er toch niets mee

Showing all 15 posts

Create a free account or login to participate in this discussion