SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 541-570 of 1126 posts

Dan zijn dat de profielen van Christiaan P. Hiebendaal, niet de mijne. Ik heb voor Christian alleen een overlijdensdatum, en Jannetje van Zanten had ik alleen een naam. Bij mijn weten is Christian overleden op 13 aug 2001 te Naaldwijk

Als ze samengevoegd zijn, moet je nog maar even kijken.

Zal ik zeker doen!

Kan Hendrika Romijn een samenvoegverzoek krijgen met betrekking tot deze? Hendrika Romijn

Maarten Alexander Brandts Buijs, het enige wat je kan doen is de beheerder een mail sturen (een samenvoeg versturen kan ik ook niet). Ze is 25 maart voor het laatst online geweest.

de beheerder is Private User

Zou iemand de samenvoegingsaanvraag willen doen van de 4 (naar 2) kinderen van Roelf Roest?
Alvast bedankt
Roelf Roest

Waarvoor dank!

Kan deze Private
samengevoegd worden met deze?
Klaziena Bakker
(en openbaar worden gemaakt?)

Daarbij lijkt de stamboom van Romy Toxopeus verlaten te zijn, ik wil ook graag haar man en schoonouders samenvoegen.

Maarten Alexander Brandts Buijs,

Dat wordt lastig, ze is recent overleden (volgens het andere profiel is ze zelfs nog in leven). Zo'n profiel mogen we alleen met toestemming van een beheerder aanpassen.

Ik heb een samenvoeg verzoek gedaan, maar Romy is voor het laatst in 2011 online geweest. Als je haar hebt gemeld dan wordt er een andere beheerder toegewezen en die handelt dan hopelijk de betreffende verzoeken af.

Ik heb haar gemeld.
Mijn gegevens kloppen wat dat betreft, overleden in 1999 (is 20 jaar recent?) ;)

30 jaar is nog recent voor overleden, 125 jaar is nog recent voor geboren.
Zie https://www.geni.com/discussions/181847

Haar man en zijn ouders zou ik misschien nog wel openbaar kunnen maken, maar Klaziena niet, dus dat schiet dan toch niet echt op. Vandaar dat ik dat niet gedaan had.

Die stonden toch al openbaar? Niettemin, als die samenvoegingen gedaan worden, dan is dit sowieso gekoppeld aan de rest van de grote Geni-boom, en is het vinden van een nieuwe beheerder een stuk makkelijker.

Het is aan de beheerder om het profiel wel of niet openbaar te maken. In Nederland hebben wij te maken met de archiefwet en deze zegt wanneer stukken openbaar gemaakt mogen worden. En deze grenzen houden wij voor de Nederlandse Geni profielen ook aan. Nu worden sommige bronnen sneller openbaar en is voor sommige mensen al voor hun sterven de geboortedatum en naam openbaar. Maar niet hun relaties. Ik denk hierbij aan de leden van het koninklijke huis. Of een tweede kamer lid.

Marius Johannes Cornelis Franciscus Lippens
Ik heb net 3 profielen samengevoegd. De 5 kinderen zijn allen overleden. Maar door private-setting kan ik ze niet samenvoegen.
Kan een curator een samenvoeg verzoek doen voor de kinderen?

Ik ga aan de slag. Daar het gaat om actieve beheerders zal ik bij de meeste het doen als verzoeken.

Verzoeken lijkt me inderdaad in dit geval het beste. Heel erg bedankt!

S.v.p. voor mij losmaken en profiel verwijderen. Cornelis Teellinck
De 2e echtgenoot die overblijft, zn. van Cornelis is de juist van Agatha de Witte

Ik vraag me dan af. Heeft Joost Ewouds Teelinck zeker weten geen zoon die Cornelis heet?
En Cornelis Teelinck sr., hoe is hij familie van Joost Ewouds Teelinck?

Private User, ik heb de koppeling verbroken. Je bent zelf de enige beheerder van het profiel, dus verwijderen kan je zo nodig zelf.

Goedemorgen,

Kunnen jullie 2 samenvoegverzoeken doen?
Ik weet niet welke zus welke is, maar de volgende zussen :
Jantina Anna Bierling
Jantina Gabriëllina Maria Bierling

Zijn dezelfde als:
Jantina Anna Bierling
Jantina Gabriëllina Maria Bierling

Maarten,

Ik kan zo te zien geen samenvoegverzoek doen.
Zou je Fred Bergman kunnen vragen ze samen te voegen.

Had ik al gedaan :) Bedankt!

Kan er een samenvoegverzoek worden gedaan voor dezen?
Private
Private

Bedankt! Ik heb hem goedgekeurd

Anna Maria Bussell
of
Gilles Dirk Cornelis André de la Porte
is denk ik dezelfde als
Gilles Dirk Cornelis André de la Porte

Kan iemand voor de juiste een samenvoegverzoek doen?

Showing 541-570 of 1126 posts

Create a free account or login to participate in this discussion