SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 661-690 of 1126 posts

Bedankt!

Er zijn nog wel data conflicten

Bedankt. Data conflicten opgelost

Zou een curator mij kunnen helpen met het samenvoegen van de profielen van mijn overgrootvader Christiaan Theodorus Petrus Broekmeijer met de door het systeem genoemde match die ik niet kan bekijken? Alvast bedankt.

En zou een curator ook kunnen helpen bij het samenvoegen van de profielen van mijn overgrootmoeder https://www.geni.com/family-tree/index/6000000011621469256 met de door het systeem genoemde match die ik niet kan bekijken? Alvast bedankt.

Oeps, foutje. Het moet zijn mijn overgrootmoeder Elisabeth Maria Catharina Weeterings!

Jan Verlaan, ik ga er naar straks naar kijken (ik moet eerst nog even wat andere dingen doen).

Je kan zelf trouwens ook kijken als de overeenkomst met een openbaar profiel is door op die naam te zoeken met Google en dan achter de naam waarop je zoekt site:www.geni.com/people op te nemen
(Voor Elisabeth Maria Catharina Weeterings zoek je dan met Google naar Elisabeth Maria Catharina Weeterings site:www.geni.com/people).

Er is alleen wat meer tijd nodig voor Google om de gegevens te indexeren, dus recent toegevoegde profielen zal je wat vaker op zo'n manier niet vinden.
Als je niets vind kan dat ook komen doordat Geni een erg onwaarschijnlijke overeenkomst gevonden heeft en Google daarom het profiel niet kan vinden.
Als er te veel resultaten getoond worden kan het helpen om de naam tussen dubbele aanhalingstekens te zetten ("Elisabeth Maria Catharina Weeterings" site:www.geni.com/people)

Jan Verlaan, gedaan

kunnen deze profielen gemergd worden?

https://www.geni.com/merge/compare/6000000143603079823?return=match...
Volker van Echten

geni zegt:
These profiles cannot be merged because one of them is in a tree that has been marked isolated.
ik ben een paar uur bezig geweest met het aanbrengen van voorouders van Volker, en
zou dan, mogelijk, naar het jaar 0 kunnen gaan,
koningen van saksen, Cedric van Engeland, etc.
mogelijk fictie, mogelijk een spoor van waarheid.
Maar er bestonden ook al profielen, zelfs met een curator, waarop ik heb samengevoegd.
zie bv
Konig Whitgils(Witigislus von Sachsen
en
https://www.geni.com/merge/compare/6000000021934390350?fsession%5Fi...

kan geni hierin overruled worden?

Private User, Nee

Dit is niet gedaan door een programma of Geni, maar door een curator en wordt gedaan omdat het niet de bedoeling is om duplicaten van profielen te maken voor de historische boom van voor ongeveer 1600.

Het is de bedoeling om nog niet bestaande profielen voor die periode te koppelen aan al bestaande profielen (eventueel in overleg met een curator als de betreffende historische profielen gelocked zijn).
Voor de historische boom is het nog meer van belang goede bronnen toe te voegen en zo nodig ook aan te geven hoe uit deze bronnen is af te leiden hoe het betreffende profiel gekoppeld zou moeten worden.

Een andere stamboom is hiervoor GEEN goede bron.
Goede bronnen zijn officiële stukken zoals aktes.

Private User,

Het profiel heeft een geschatte geboortedatum die te recent is, waardoor een curator het niet openbaar mag maken.
Ik heb de beheerder een verzoek gestuurd het profiel openbaar te maken.
De beheerder is echter al een pposje niet meer online geweest, dus het zou wel even kunnen duren voordat hij het ziet.

https://www.geni.com/merge/compare/6000000146506042904?from%5Fflash...

Graag onmiddellijk stoppen met toevoegen Gedcom files.

Ben 13 jaar geleden jaren bezig geweest om de puinhoop van toen op te liseen en
zie deze nu weer ontstaan.

Ben niet van plan nogmaals mijn tijd hier aan te besteden.

Geen toestemming om te bekijken. Wat is precies het probleem en heb je de gebruiker die deze import is begonnen aangeschreven? Als die lijkt op mij bijv. dan zal hij/zij alles doen om de problemen die zijn ontstaan door de Gedcom import op te lossen.
Het kan ook netjes hoor

Wat betreft de GEDCOM imports is het verstandig om in ieder geval NIET ongevraagd samen te voegen als er een duplicaat is ontstaan.

Geeft de gebruiker even de tijd om te kijken en te beslissen of de import voor zo'n tak met een duplicaat moet worden afgebroken of dat het zinnig is om de import voor zo'n tak voort te zetten.

Bij een duplicaat stopt de GEDCOM import voor de betreffende tak, maar die gaat weer automatisch verder als er wordt samengevoegd. Voeg dus alleen samen voor een GEDCOM import op verzoek van de gebruiker die de import doet!

Er is genoeg ruimte op de servers van Geni voor privé stamboompjes. Als iemand een losse stamboom wil maken, dan mag dat maar het is wel handig, dat deze welke gemarkeerd door Curator word als een losse en privé stamboom.

Een privé stamboom mag.
Maar het zal voor de meeste gebruikers handiger zijn dan te kiezen voor MyHeritage.

Markeren als een privé boom kan trouwens niet.
Wat wel kan is een stamboom het kenmerk van een ontkoppelde stamboom geven, waardoor deze niet meer met de Geni wereld stamboom gekoppeld kan worden. Maar dat is hier niet voor bedoeld.

Private User, ik kan helaas niets voor je doen wat dit betreft. Het betreft een privé profiel, dus je moet daarvoor echt bij de beheerders zijn. Die zijn echter zo te zien maar sporadisch actief op Geni, dus het wordt waarschijnlijk een kwestie van geduld.

Dimitri Schouten, voor privé profielen die minder dan 150 jaar geleden geboren zijn, kunnen curators niet helpen.
Zo'n profiel kan alleen door een beheerder samengevoegd worden.
De betreffende gebruiker is weinig online geweest, misschien dat hij van de winter weer een keer op Geni inlogt.

Can't fiind the right help-link, sorry ! Pls. could you DISCONNECT / UNMERGE for me Jacob Johannisz Hocke Moolenburgh from his wife Elizabeth Cornelia Droogendijk. Originally I had them married but the merge in wrong, she's much younger. Tne right partner has already been connected by me today March 30th (E.P. Droogendijk)

Is gebeurd

Private User gedaan (er zijn nog wel data conflicten)

Showing 661-690 of 1126 posts

Create a free account or login to participate in this discussion