SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 631-660 of 1012 posts
4/15/2020 at 3:48 AM

Als er een vervangende beheerder gevonden kan worden voor een beheerder die niet meer actief is dan kan het nog ongeveer een week duren om aan alle betreffende privé profielen die nieuwe beheerder toe te wijzen (bij weinig profielen zal het over het algemeen wat sneller gaan, maar het hangt ook van de drukte op Geni af)

4/24/2020 at 2:23 AM

Ik probeer een tak Drent/Kleefsman/Leemhuis samen te voegen, die zowel nabije familie van mijn vrouw, als directe familie van de andere persoon is. Echter, hij is inactief volgens mij.
Kan iemand de samenvoegingen doen?
Jan Drent
en
Jan Drent

en zijn vrouw Elsien Jonkman en kind Okkien Drent.
Jan Drent is de overgrootvader van mijn vrouw.

4/24/2020 at 3:56 AM

De twee profielen van Jan Drent zijn samengevoegd, naar ik aanneem met algemene instemming.

4/24/2020 at 4:27 AM

Carl Gustav Verbraeken, bedankt.
Maar je hebt deze 2 profielen samengevoegd, terwijl het zussen waren. Kun je deze ongedaan maken?
https://www.geni.com/merge/view?revision_id=78031640660

4/24/2020 at 5:27 AM

Is gebeurd!

4/24/2020 at 6:29 AM

Dank u zeer!

4/24/2020 at 6:41 AM

En ik kom erachter dat 2 ooms van mijn vrouw ook geprobeerd hebben een stamboom te maken. Harm Kornelis Noordhof, grootvader van mijn vrouw, heeft 3 profielen. Kan iemand ze samenvoegen?
Harm Kornelis Noordhof
Harm Kornelis Noordhof
Harm Kornelis Noordhof

Alle nazorg, samenvoegen van kinderen, vrouw etc. dat doe ik dan verder zelf wel.
Imka Berendina Drent is bijvoorbeeld de vrouw, niet de moeder van Harm Kornelis, maar dat los ik zelf wel op.

4/24/2020 at 8:23 AM

Maarten Alexander Brandts Buijs, samenvoeging gedaan, maar ik laat de conflicten aan jou over.

4/24/2020 at 8:33 AM

Top, bedankt!

4/30/2020 at 11:58 AM

Is het mogelijk de volgende profielen samen te voegen?
Gerhardus Griever
Gerhardus Griever

4/30/2020 at 12:28 PM

Ja, dat kan. Het zijn beide openbare profielen en zijn beide gekoppeld aan de wereldstamboom, dus daar is ook geen hulp van een curator voor nodig.
Het gemakkelijkst gaat dat via het stamboomscherm
Er zijn 2 versies van het stamboomscherm Flash en HTML (omschakelen kan via het stamboom menu boven in het scherm. Flash is echter niet altijd mogelijk. (bijvoorbeeld op een telefoon en bij sommige browsers) en als er toestemming gevraagd wordt in de browser, dan wordt vaak toch het HTML scherm getoond en moet er terug gebladerd worden naar het Flash scherm.
Voor de Flash stamboom scherm staat er wat uitleg in https://media.geni.com/p13/81/3e/60/3e/53444849bd137e1c/geni_scherm... voor het HTML scherm is er wat uitleg beschikbaar in de appendix van https://media.geni.com/p13/8f/64/af/24/534448509b901dd2/de_geni_ged...

Mocht het toch nog een probleem opleveren, vraag dan hier nog even om hulp.

5/1/2020 at 12:23 AM

Wiebe de Haan, een andere manier als je de twee links hebt, is om ze beide te openen in verschilldende tabs en bij de tweede op "Acties" klikken, vervolgens op "Voeg dit profiel samen", type de naam in en al snel zou de juiste persoon met "recent" verschijnen. Vervolgens volg je de procedure.

5/1/2020 at 2:49 AM

Nog een toevoeging op het bericht van Hubrecht Adriaan de Vos hierboven.
Namen zijn niet altijd uniek, dus het is vaak handiger om daar waar een naam gevraagd wordt de link naar een persoon te plakken en dan nog een spatie erachter in te tikken en dan te zoeken.
Als er dan een profiel gevonden wordt, dan is dat zeker het bedoelde profiel en niet een ander profiel met dezelfde naam.

5/1/2020 at 3:44 AM

Bedankt voor het antwoord en de toevoeging. Tot zover is het gelukt. Ik neem aan dat de andere profielbeheerder nog moet bevestigen. Hopelijk gaat dat ook lukken.

5/1/2020 at 4:15 AM

Wiebe de Haan,

Ik zie dat het andere profiel toch in een aparte stamboom staat en dan moet de andere beheerder het inderdaad goedkeuren. Als het een profiel ook aan de wereldstamboom gekoppeld was dan was de samenvoeging wel gelijk uitgevoerd.
Probleem is dat de betreffende beheerder de laatste jaren niet meer actief is op Geni. Ik heb die beheerder als niet actief gemeld, maar er is geen andere actieve gebruiker binnen de familiegroep van het profiel gevonden, dus ik vrees dat de samenvoeging (in ieder geval voorlopig) niet uitgevoerd zal worden.

Private User
5/4/2020 at 8:03 AM
5/4/2020 at 12:14 PM

Private User,

Het profiel is te recent voor mij om aan te passen.

De beheerder is inderdaad al een tijd niet meer actief geweest.
Deze beheerder Julia Knol wordt toegevoegd aan de privé profielen van de betreffende beheerder (maar dat kan tot een week duren voordat dat voor alle profielen is gebeurt).
Dus over een weekje nog even kijken en eventueel die beheerder dan even een berichtje sturen.

5/11/2020 at 9:50 AM

@Jacobus Abraham Zuidweg: wat moet ik doen om het samen te voegen?

Private User
5/12/2020 at 2:43 AM

Diana Rotman en Private User jullie hebben gedaan wat jullie kunnen doen. Nu moeten de andere beheerders reageren en de samenvoeging goedkeuren of afkeuren.

5/12/2020 at 3:28 AM

De betreffende beheerder is niet zo vaak online, dus het is voorlopig een kwestie van geduld

5/17/2020 at 10:23 AM

Gaarne van dit profiel de ouders samenvoegen, 2 ervan zijn prive.

Louise Hubertina Toebosch

5/17/2020 at 10:31 AM
5/18/2020 at 2:50 AM

Bouke Mensinga
Kan van dit profiel de ouders samengevoegd worden? Ook hier zijn 2 prive

5/18/2020 at 3:46 AM

Maarten Alexander Brandts Buijs, gedaan, maar er zijn nog wel data conflicten.

5/18/2020 at 3:55 AM

Bedankt en opgelost :)

6/7/2020 at 1:27 PM

Is het mogelijk deze profielen samen te voegen (lukt mij niet):
Jarich Eelkes
Jarich Eelkes
Daarna moeten nog wel wat conflicten opgelost worden.

Private User
6/7/2020 at 2:52 PM

jarich, partner en ouders samengevoegd
dataconflicten niet opgelost

6/8/2020 at 2:33 AM

Dank!

6/8/2020 at 2:33 AM

Dank!

Showing 631-660 of 1012 posts

Create a free account or login to participate in this discussion