MyHeritage LIVE Amsterdam 6-8 SEP 2019

Started by Private User on Sunday, May 26, 2019
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 12 posts
Private User
5/26/2019 at 4:37 PM

Zie https://blog.myheritage.nl/2019/02/aankondiging-van-myheritage-live...

Meld u nu aan en reserveer uw plek

De tweede gebruikersconferentie van MyHeritage wordt vast en zeker een van de meest memorabele genealogische evenementen van het jaar. Op de conferentie zullen MyHeritage-medewerkers en internationaal vermaarde deskundigen en sprekers op het gebied van genealogie en DNA samenkomen met onze gebruikers. Net als vorig jaar heten we honderden genealogieliefhebbers en MyHeritage-gebruikers van over de hele wereld welkom om zich bij ons te voegen.

Private User
7/31/2019 at 3:31 PM

Zie https://www.geni.com/blog/myheritage-live-highlights-3102208.html voor hoe van MyHeritage Live in Amsterdam er uit kan zien.

8/15/2019 at 2:20 AM

Ik ben erbij!

Private User
8/15/2019 at 10:14 AM

Ik heb net gehoord dat de kamers van de aanbieding in het Hilton al weg zijn. Dus het lijkt er op dat de kaart verkoop van MyHeritage LIVE in amsterdam hard gaat.

Dit zegt niets over het aantal kaarten voor het congres, dus waarschijnlijk zijn er nog genoeg kaarten over voor de Nederlanders.

Private User
8/25/2019 at 2:32 PM

De conferentie is in het Engels. De normale prijs is voor entree is 150 euro, maar je kunt besparen op transport kosten door met de fiets te komen en gewoon bij familie te overnachten. En iedereen weet groot amsterdam, daar rekent amsterdam ook IJmuiden bij, dus zelfs per boot is de conferentie bereikbaar. Het hotel ligt aan het water, dus ....

Private User
8/30/2019 at 12:45 PM

Voor de mensen die niet kunnen komen is het handig om naar deze link te kijken.
https://familytreewebinars.com/download.php?webinar_id=1003
Het is in het Engels en echt voor de meer ervaren Geni gebruikers, maar ene Mike Stangel legt wel zeer de zaken goed uit. Vooral de zeer nieuwe optie importeren van GEDCOM file.

Voor de mensen die komen. Dit is de test of je Engels goed genoeg is om lezingen te volgen.
En mocht je twijfelen of je komt. De andere lezingen zullen van dit niveau zijn, maar en sommige lezingen zijn eenvoudiger.
Mike zal niet zo diep op de zaken in gaan zoals hier, maar je hebt live wel de kans om je vragen te stellen. En echt buiten de lezing om kun je een op een les krijgen van Mike.(als je geluk hebt).
Zo goed als Mike het uitlegt, dat kan ik echt niet.

Private User
9/4/2019 at 3:24 PM

Het hele verhaal van MyHeritage Live wordt gestreamd.

Ik heb net dit bericht binnen gekregen.
"We are just a couple of days away from an exciting weekend in Amsterdam, and we are thrilled to announce that we will live stream the genealogy and DNA lecture tracks online throughout the conference!
The live stream will be available on the MyHeritage LIVE website and on the MyHeritage Facebook page, so please tune in from 9:00 a.m. Amsterdam time on September 7th.

Make sure to visit the conference website to see the full schedule.
We’d appreciate your sharing the live stream details on your social channels so that people around the world can take advantage of the fascinating sessions that will be delivered by top genealogy and DNA experts."

Dus voor deze ene keer zal de CEO van Geni live spreken vanuit Amsterdam.

Private User
9/7/2019 at 4:30 PM

Het is zeer druk aan de Geni tafel. En zeer veel bestaande Geni leden weten de tafel te vinden, maar ook aantal nieuwe leden. En die nieuwe leden komen dan vooral vanuit MyHeritage die de extra stap maken naar Geni.

Het goede nieuws is dat wij de bestaande Geni leden live kunnen helpen. Ook ook een aantal buitenlandse Curatoren kwamen ook mee helpen.

Morgen is de Geni dag, dus als je live stream heb gevonden op facebook zoek het op en schakel op tijd in voor het praatje van Mike Stangel.

Private User
9/18/2019 at 2:58 AM

Een van je nieuwe dingen die ik geleerd heb is dat het gastboek nu ook op prive kan.

Ik heb mijn gastenboek nu op prive gezet. Maar nog niet getest of het werkt.

9/18/2019 at 4:14 AM

Private User, daar lijkt het wel op. Ik zie geen berichten op je profiel voorbij komen

Private User
9/22/2019 at 2:31 AM

Het lijkt er op dat mijn gastenboek nu niet zichtbaar is voor buitenstaanders.

Showing all 12 posts

Create a free account or login to participate in this discussion