Käsnäselkä

Started by Aki Antero Ylänne on Saturday, August 10, 2019
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 9 posts

Miten tuon kyläprojekti nimen saa siniseksi, voisin aloitella Käsnäselän kyläprojektin päivittämistä. Kiinnostava paikka koska Äitini ja hänen isän puolen suku on sieltä lähtöisin.

Terveisin
Aki Ylänne

Hienoa, että olet kiinnostunut kyläprojekstista. Sinun pitää itse perustaa projekti "Kylä Käsnäselkä, Salmi"
Tehdä siihen linkki jonka lisäät tuohon Paikkakunta Salmi kyläluetteloon. Siitä linkistä tulee sitten sininen.
Tässä ohjeita: https://lookaside.fbsbx.com/file/Kuinka%20perustan%20sukututkimuspr...

voi katsoa mallia esim. Kylä Kirkkojoki, Salmi-projektista

Ei aukea tuo sinun ohje, mielellään olisin sen lukaissut, ettei tule hölmöiltyä :)

Facebook ryhmän Yhteiset sukujuuret.... Tiedostoista löytyy tuo ohje "Kuinka perustan sukututkimusprojektin Geniin"

Moi,
Vieläkö olet Aki innokas perustamaan Käsnäselkä kyläprojektin? Mua kiinnostaisi vaan olisi hyvä olla muitakin....
Auli

Kyllä olen kiinnostunut. Ollut vain kaikenlaisia kiireitä etten ole hirveästi päivitellyt geni puutakaan. Aineistoa olen kyllä keräillyt kaikenlaista , myös käsnäselkään liittyen.
Aki

Hei.Perustin Käsnäselkä-kyläprojekstin. Ei mennyt ihan purkeen. Tuli se linkki tuonne kylännimiin. Jos jollakin ohjeits niin otan vastaan . Sinne voi nyt sitten lisäillä tietoja joita teiillä on. Kopsasin tuon esittelyn toisesta projektista, joten siihen tulee varmaan muutoksia.

Kiitos Päivi kun perustit käsnäselkä projektin! Saisitko liitettyä tuon linkin käsnäselkä sanaan ettei ole erillisenä? Osaako joku kokeneempi auttaa?

Hei Auli. Näkyy Paikkakunta Salmin sivulla siinä oikeassa reunassa projekteissa. Tuo linkki saa nyt vielä olla minun puolesta.

Showing all 9 posts

Create a free account or login to participate in this discussion