Doel van id dit project

Started by Private User on Thursday, March 19, 2020
Problem with this page?

Participants:

  • Private User
    Geni Pro
  • Geni Pro
  • Private User
    Geni Pro

Related Projects:

Showing all 9 posts
Private User
3/19/2020 at 2:57 PM

Ik was vergeten dat dit project er was. Maar wat gaan er mij doen. Meer bekendheid geven of eerst meer medewerkers verzamelen. Natuurlijk heb ik niet de wijsheid in pacht, maar ik weet wel wie waar mee kan helpen.

3/20/2020 at 5:35 AM

We kunnen het onder de aandacht brengen van gebruikers die om hulp vragen.

Private User
1/28/2021 at 10:28 PM

Het lijkt me verstandig over het bestaan van dit project een FINALE beslissing te nemen, want het geeft ook verwarring met bestaande projectpagina's over de zgn. STRUIKEL-stenen, waarmee Joodse slachtoffers worden herdacht op de stoep van de huizen waar ze door de Nazi's werden weggehaald. Een alternatief is de naam iets toepasselijker te maken, door er bijvoorbeeld aan toe te voegen: struikelen in de stamboom, of zoiets... Maar alleen struikelstenen is ECHT verwarrend en blijkt ook voor maar weinig deelnemers/profielen een aanvulling op dit Geni-platform. Sorry, maar een kritische noot kan, dacht ik, soms geen kwaad. Iedereen weet dat ik elk nieuw initiatief altijd een warm hart toedraag, maar het moet m.i. ook 'op termijn' zinvol blijken. Anders krijgt echt ALLES op internet het 'eeuwige leven' en dat wensen we toch alleen onze voorouders toe...?

1/29/2021 at 7:55 AM

Als we iets aanpassen dan moet het ook aangepast worden bij https://www.geni.com/projects/Nederlandse-handleiding-GENI-voor-Dum...

1/29/2021 at 7:56 AM

Zouden het misschien Vastlopers kunnen noemen?

Private User
1/29/2021 at 12:29 PM

Ik denk dat het verschil tussen steen en blok wel duidelijk is. Wel zou een verwijziging naar de struikelstenen wel op zijn plaats zijn.

Brickwall is wel een sterkere term dan dan struikelblok of vastloper. Ik zou gaan voor een doodlopende weg.

Private User
1/29/2021 at 1:32 PM

In sommige situaties is ook dit project toepasbaar:
https://www.geni.com/projects/naam-oudsten/6214

Private User
yesterday at 4:32 AM

Ik zie dat er overigens nog steeds geen FINALE beslissing is genomen door onze weledelachtbare curatruce AnneMarie... Is ze nog wel eens online in Geni?

yesterday at 5:03 AM
Showing all 9 posts

Create a free account or login to participate in this discussion