Overleden niet mogelijk in te vullen!

Started by Eddy Wyckaert, Sr. on Monday, August 3, 2020
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

  • Private
    Geni member

Related Projects:

Showing all 10 posts
8/3/2020 at 7:13 AM

Kan mijn tante niet als overleden aanpassen op haar profiel @Alice Milleville

Private User
8/3/2020 at 7:34 AM

Ik worstel al veel langer met dat probleem, maar heb nog geen oplossing gevonden !
Mogelijk wordt het veroorzaakt doordat ook anderen "mutaties verwerken en dan de
stamboom naar zich toetrekken. Dit moet wel verandert worden.

Private User
8/3/2020 at 7:49 AM

Ik had hetzelfde probleem en heb contact opgenomen met Geni die het voor mij hebben aangepast. Soms komt het omdat je niet de manager bent en soms is het gewoon een fout in het programma denk ik.

8/3/2020 at 8:25 AM

ik zie dat uzelf beheerder bent van Alice Milleville dus dat zou toch mogelijk moeten zijn. op welke manier probeert u aanpassingen te doen (waar klikt u op?)

8/3/2020 at 8:27 AM

bij een profiel zijn er nl. diverse mogelijkheden. er kan op de kaart geklikt worden, op de naam en op het potloodje; elke keuze geeft weer andere mogelijkheden

Private User
8/3/2020 at 8:29 AM

probeer het eens door haar eerst openbaar te maken.
je kan haar later alsnog weer op prive zetten

8/3/2020 at 8:58 AM

Eddy Wyckaert, Sr. dat komt omdat Private een Geni-gebruiker is (of was dus eigenlijk). Ze heeft het account nooit actief gebruikt, maar dat maakt niet uit. Eerst moet het gebruikersaccount gesloten worden, pas daarna kan het profiel op overleden gezet worden.
De beste methode hiervoor is: in de actielijst, selecteer "Rapporteer" en kies dan de optie "Overleden" in het dropdown menu voor de reden. Een toelichting, bij voorkeur met een overlijdensdatum, wordt op prijs gesteld, want Customer Service wil natuurlijk wel graag kunnen zien of het een serieuze melding is of een misplaatste grap

8/4/2020 at 1:19 AM

Ard van Bergen
Bedankt voor de info heb dit nu gerapporteerd en wacht af.

8/4/2020 at 1:42 AM

Eddy Wyckaert, Sr. dit soort verzoeken worden meestal binnen een paar dagen afgehandeld

9/30/2020 at 4:00 AM

Heb dit zo al een paar keer moeten doen gaat goed

Showing all 10 posts

Create a free account or login to participate in this discussion