René van Oeveren schreef op 29 augustus 2021 in over mij:
"en Hage is de achternaam c.s., hoewel mogelijk ook soms 'ten Hagen' voor zal komen zoals in de door H. de Vos steeds bekritiseerde weergaven .: "afschriften Kloet, die volgens hem ook niet altijd zo kloppend zijn", hoewel het hem nu heel goed uitkomt. Overal staat in principe voor hem en de zijnen "ten Hage". Hoogmoed en eigenrichting is hier niet op zijn plaats en e.e.a. moet echt gerechvaardigd zijn door goede bewijzen i.p.v. deze naam achter mijn rug om (RvO) snel te veranderen en daarmee voor eeuwig te vernachelen omdat mensen dit overnemen voor evt. heel de familie! Wees niet zo zielig om hier openlijk een discussie over te gaan voeren, overigens zonder geinteresseerden tot nu toe"
Zoals te zien is, was ik de eerste die dit profiel aangemaakt heeft met de naam "Gerrit ten Hagen". René, jij was degene die de naam veranderde zonder aanwijzigingen aan te geven. Ik heb ondertussen de bronnen toegevoegd voor de namen zoals ik ze gevonden hebt, voordat jij dit weer een tweede keer veranderde. Een afschrift (van Kloet) is mijns inziens een betere bron dan een publicatie over de stadsregering van Tholen (die zelf aangeeft niet terug te gaan op originele bronnen voor deze Gerrit ten Hagen).
Ik heb wat verder gezocht en waarschijnlijk zijn ouders en broers en zussen gevonden en toegevoegd. Deze blijken ook de achternaam "ten Hagen" te hebben in Bredevoort.
Persoonlijk ben ik van mening dat dit soort conversaties beter in discussies thuishoort dan in "over mij", dus ik zal het daar verwijderen.