Yhdistämisongelma

Started by Joni Korpi on Monday, September 6, 2021
Showing all 5 posts

Geni vasta-alkajana en saa millään vireille iso-mummoni yhdistämistä: Maria (Maija) Otontytär Lahtinen (Tasanen) synt. kuhmalahdella 25.3.1889 En tiedä onko tämä ihan väärä kanava etsiä tähän apuja. Ko. henkilö löytyy ainakin kahteen kertaan, molempien lisääjänä Anne-Mari Turunen. Toisessa nimi Maria Tasanen, ja lapsi Aino Salo. Aino Salo on minun Mummu. Toisessa Nimi Maria Otontytär Lahtinen, Puolisot Arvo Benjaminpoika Lahtinen. Arvo on siis minun isoisoisä. Iso kiitos jos joku osaisi auttaa.

Tässä vielä linkki minun lisäämään iso-isoäitiini:

Maria Otontytär Lahtinen

Muita en osaa ilmaisveriolla linkittää.

Yhdistelin muutamia. Onneksi ei oo väärää kanavaa. No ainakin minä reagoin :)

Hei, olet näköjään äitini kautta 6.serkku, Eräjärven teitä. Joni Korpi

Kiitoksia avusta Anna-Marjatta!

Sain jo itsekin muutamat nuoremman polven profiilit yhdisteltyä. Ihmetyttää vain logiikka miten uusi yhdistetty profiili muodostuu. Taisi jostain hävitä jotain lähdeviittauksiakin. Tai sitten vain kuvittelin niiden olemassaolon.

Kiva kuulla Marja-Leena, että tätäkin kautta löytyy uusia sukulaisia. Erityisesti tällä hetkellä kiinnostaa nämä äitini puolen kuhmalahtelaiset juuret. Olen syntynyt ja kasvanut muualla, mutta aikuisiällä muuttanut lähelle sukujuuriani Luopioisiin. Lapsuudessani olen kylläkin viettänyt paljon aikaa kuhmalahdella, erityisesti kesäisin.

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion