Aina Helena Knuuttila - Aina Helenan syntymäpaikka

Started by Timo Kullervo Knuuttila on Sunday, January 23, 2022
Showing all 2 posts
1/23/2022 at 11:51 AM

Onko Orivesi syntymäpaikkana vahvistettu jostain dokumentista? Perhe on asunut sukutilalla Orimattilassa, missä mm minun isoukkini Robert on syntynyt eikä meillä ole ainakaan mitään perimätietoa mistään Orivedellä asumisesta.

Private User
1/26/2022 at 2:45 AM

Jos olisit kysynyt minulta, joka profiilin olen tehnyt, olisit saanut vastaukseksi että on sattunut näppäilyvirhe,. Kun lisää yntymäpaikkaa, Geni tarjoaa automaattisesti vaihtoehtoja ja on sattunut niin, että sairauden vääntämät sormeni ovat osuneet väärään kohtaan, koska paikat ovat niin lähellä toisiaan vaihtoehtojen joukossa. Vastaisuuden varalle, monesti asiat selviävät kysymällä profiilin tekijältä tai ylläpitäjältä, tai vaikka avaamalla profiilissa oleva linkki ja muuttamalla itse tumpelon tekemä virhe oikeaksi. Itselläni on sukua sekä Orivedellä että Orimattilassa. Joskus suomenkieliset nimet vain menevät sekaisin muutenkin. Aina olen korjannut kun olen huomannut tai kun joku on ottanut yhteyttä. Näitä keskusteluja seuraan harvoin. Hyvää päivän jatkoa.
ps lähisuvulle voi itsekin tehdä profiileja, jatkan säännöllisesti sukuhaaroja jotka ovat muilta jääneet kesken ja virheitä tulee varmaan jatkossakin, mutta ovat korjattavissa..

Showing all 2 posts

Create a free account or login to participate in this discussion