Lisäyksen tekeminen

Started by FM Anne Erkintytär Rosenius on Thursday, May 26, 2022
Showing all 3 posts

Hei, miten saan tänne lisättyä isänisäni? Ukkini Einar Henrik Rafael Rosenius (24.12.1905 - 17.10.1971)
oli tämän ammatin edustaja.
Ensin hän oli Värtsilässä jonkun opettajan autonkuljettajana 1927-29, sitten Värtsilän rautatehtaan johtaja Wilhelm Wahlforssin autonkuljettajana 1929-1939. Sodan jälkeen Kontiolahden Asemankylän taksiautoilijana 1946-1969.

Hei!
Kyselit miten lisätä isoisäsi Vuokra-ajureiden projektiin.
Liityt ensin itse projektiin: Aloitussivun yläpalkista valitse Sukutukimus ja sieltä Projektit.
Etsi Projekti nimellä. Pyydä liittymistä. Muut projektin kuuluvat yleensä hyväksyvät minuuteissa, esim. minä.
Kun olet projektissa, voit liittää isoisäsi hänen profiilinsa Toiminnot palkista ja sieltä Lisä projektiin.
Kannattaa muuten liittyä mahdollisimman moneen projektiin esim paikkakuntaprojekteihin.
Basic käyttäjä hyötyy pääsemällä paremmin eri profiileihin. Kannattaa myös ryhtyä esim. isoisäsi ylläpitäjäksi samaisesta Toiminnot palkista ja Ylläpitäjävalinnat. Myös muiden lähisukulaisten ylläpitäjäksi kannattaa ryhtyä. Sopivia yhteistyökumppaneita suvun tutkijoista kannattaa pyytää ja myös kuraaatoreita. Yhteistyökumppaneiden ylläpitämiä profiileja voi silloin liittää itse projekteihin, joissa itse on. Muuten täytyy lähetää kutsu.
Terv. Tarja Taponen

Kiitos ohjeista!

Showing all 3 posts

Create a free account or login to participate in this discussion