Maria de França, D., c.1608 - Falta de coerencia nas alteracoes feitas por um membro recente.

Started by Private User on Tuesday, June 6, 2023
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 4 posts

Existe uma pessoa que esta a fazer alterações que sao contrarias as fontes primarias e secundarias relativas de varias familias do Faial, nomeadamente as familias França de Vasconcelos e Teixeira Doria. Esta pessoa não e relacionada diretamente com nenhuma delas, pelo que estas mudanças são ainda mais estranhas.
Qual e o intuito destas alterações? Eu posso apresentar provas acerca da paternidade de D. Maria de França e de outros perfis que foram vandalizados. Contrariamente a algumas pessoas, eu nao me limito a copiar (errado) e posso comprovar os laços familiares.

For those who don't read Portuguese:

"There is one person who is making changes that are contrary to primary and secondary sources regarding several families in Faial, namely the França de Vasconcelos and Teixeira Doria families. This person is not directly related to any of them, so these changes are even more strange.
What is the purpose of these changes? I can provide evidence about the paternity of D. Maria de França and other profiles that have been vandalized. Unlike some people, I don't just copy (wrong) and can prove family ties."

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

eu tenho, por hábito e respeito, contactar os administradores do perfil, apresentando argumentos e as documentações que me levam a alterar ou corrigir um perfil. Não entendo o porquê desta pessoa que está a alterar os ramos dos teixeira doria, catanho de meneses, viveiros, franças, e tantos outros da Madeira, e não coloca fontes, não discute, não argumenta, não informa locais, datas, nada. Está irritante e desesperador o convívio no Geni, porque obriga-nos à constante correção e apelação à Curadoria.

I have, by habit and respect, contact the profile administrators, presenting arguments and the documentations that lead me to change or correct a profile. I don't understand why this person who is changing parents and others from teixeira doria, catanho de meneses, viveiros, franças, and so many others from Madeira, and doesn't provide sources, doesn't discuss, doesn't argue, doesn't inform places, dates, nothing. It is irritating and desperate to live in Geni, because it forces us to constantly correct and appeal to the Curator.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

O problema não são as alterações per se, mas sim mudanças erradas em grande escala.

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion