hei

Started by Joni Aho on Friday, August 25, 2023
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing 1-30 of 33 posts

Löytyykö Savon suunnalta sukulaisia?

Hei!

Viittaan edelliseen viestiini.

Isäni Viljo Korhonen, elää, on syntynyt Siilinjärvellä 1929.

t. Arja K.

Joni Aho Olemme 10:siä serkkuja 😃

Asun kylläkin Helsingissä.

Hei! En tiedä että olisi.

9c4R Savolaista reittiä Markkanen-Tiitinen ….

Hei, kummankin vanhemman puolelta suvut ovat vanhaa Rautalammin emäpitäjän alueelta.

Hei Joni
Olet mulle 9 serkku.
-irina

Hei, olen 14. serkkusi. Yhteinen esi-isä 1500 luvulta Jaakko Olavinpoika Spåra.
Isoisäni on syntynyt Nilsiässä, mutta Geni ei nyt näyttänyt yhteyttä häneen.

Savosta löytyy Vesannolta vaari ja mummu Karttulasta. Jälkeläiset Hänniset Tervossa.

Hei Joni. Olet yhdeksäs serkku minulle. Äitini puolelta olen niin savolainen kuin olla voi. Maaningalta on Palmin suku paljolti lähtöisin. Alkuperäinen nimi oli Jauhiainen, jonka saama sotilasnimi Palm on jatkunut niin, että äitini kun oli os. Palm. Kuopion ympäristö on täynnä sukujuuria. Merkittävä nimi on myös Lappalainen, joka oli äitini isän äidin sukunimi. Sitä kautta löytyy yhteys puoleen suomalaisista,, joita on lähtenyt tutkimaan 😊
Palmin kautta on verisukulaisuus Joniin.

Leila Jalonen, olet 7. serkkuni.

Kirsti Ohvo, olet 10. serkkuni.

Irina Lindholm, olet 8. serkkuni isäni puolelta. Isäni on kainuulaissuvusta eli Pääkkönen, mutta suvulla on savolaisjuuria ja paljon savolaisyhteyksiä.

Lea Tikka, olet 8. serkkuni äitini kautta. Myös isäni kautta löytyy yhteys avioliittojen kautta.

Pirjo Koskelainen, olet 9. serkkuni äidin puolelta. Isän puolelta yhteys avioliittojen kautta.

Marja-Liisa Uotila, olet 12. serkkuni äidin puolelta. Isän puolelta avioliittojen kautta yhteys

Rebekka Nikula, olet 9. serkkuni äidin puolelta. Isän puolelta yhteys avioliittojen kautta.

Arja Korhonen, olet 5. serkkuni äidin äidin puolelta. Äidin isän puolelta yhteys avioliittojen kautta.

korholan korhoset on sukua

Joni Aho, is your 14th cousin twice removed

Joni Aho olemme 10. serkkuja Korhosten kautta.

Aika paljo sukulaisia huh 😬

Hei!
Olen syntynyt Maaningalla (nykyisin osa Kuopion kaupunkia) ja siellä asuu vielä äitini. Sisko ja kaksi veljeä asuvat Siilinjärvellä. Ole omaa sukua Pekkarinen.
- Helena Ranta

Joni Aho is your 14th cousin once removed.

Kaukainen yhteinen esi-isä on n.1675 syntynyt Paavo Paavonpoika Korhonen Rautalammilta.

Joni Aho is your fifth cousin thrice removed ja sukulaisuus ei tule Savon kautta.

Hei, äitini puolelta
Joni Aho is your 9th cousin.
myös isäni puolelta ollaan sukua, mutta ei verisukulaisia

Moi. Kaukaista sukua näköjään olemme. Terveisin Raija Keijama

Isoisä Markkanen ja isoäiti Mild

Showing 1-30 of 33 posts

Create a free account or login to participate in this discussion