Pyydän tarkistamaan ettei ole tuplia

Started by Sari Kilpinen on yesterday
Showing all 12 posts
yesterday at 6:27 AM

Kiitos hyväksymisestä ryhmään. En ole tiennytkään, että minulla on sukua Längelmäellä, olen itse Päijänteen toiselta puolelta Joutsasta. Tein muutaman profiilin ja koko ajan olen odottanut ja etsinyt, että tulisi ilmoitusta tuplista, vaan ei näy eikä kuulu. En välttämättä genin ilmaiskäyttäjänä niitä löydä edes googlaamalla, niin voisiko joku varmistaa, ennen kuin jatkan lisäämistä.
On ilo tutkia niin kauniilla ja selkeällä käsialalla kirjoitettuja kirkonkirjoja.
Lähteitä olen laittanut parhaani mukaan.
Hyvää joulunodotusta ja kiitos jo etukäteen.
T.Sari
Tässä tämän Erkki Simonpojan profiili, lisäsin hänelle myös vanhemmat, sisaruksia, vaimon ja lapset.
Erich Simonsson

yesterday at 7:13 AM

Kannattaa lisätä profiileiden sukunimikenttään talon nimi lisänimeksi ohjeiden mukaan https://www.ysj.fi/geni-ohjeet/profiilin-tietojen-lisaaminen/#Sukun...

Muuten noita vääriä tuplaehdotuksia saattaa tulla paljon ja myöskin oikeiden tuplien löytäminen helpottuu.

yesterday at 7:37 AM

Längelmäeltä löysin kaksi muuta profiilia kuin sinun lisäämäsi Antti Erkinpjalle (Pääskylä). Toivottavasti yhdistämisen jälkeen on oikein, tarkistathan Sari vielä. Kannattaa jo
ennen profiilin lisäystä etsiä että josko se (tai jonkun perheenjäsenen profiili) jo on Genissä.
Hyvää joulun odotusta myös Sinulle.

yesterday at 8:51 AM

Olen etsinyt, mutta juuri siksi kun olen genissä ilmaisjäsenenä, ei niitä löydy. Kiitos!

yesterday at 8:56 AM

Onko tämä perhe samaa porukkaa
Erkki Laurinpoika Pääskylä

yesterday at 10:16 AM

Tätä täytyy selvittää, voi ollakin.

yesterday at 10:27 AM

Ajallisesti sopii veljeksiksi nämä Laurinpojat.

Ari K PRO
yesterday at 10:37 AM

Tämmönen polku löytyy ainakin emännän kautta ELI olet kiinni jossain puussa
https://www.geni.com/path/Ari+is+related+to+Sari-Kilpinen?from=6000...

yesterday at 11:36 AM

Kyllähän minä puussa olen, silti tuo geni ei toimi hakutoiminnoissa samalla tavalla, ellei maksa. Täytyy kyllä sanoa, että on noissa tuplaprofiileissa ollut aika vähäiset viitteet ja minä suhtaudun vähän kriittisesti noihin keksittyihin talonnimiin sukuniminä.

Today at 2:40 AM

Simon Larsson mainitaan täällä
Suomen asutuksen yleisluettelo -arkisto - Längelmäki, jakso 4, sivu 4: <Eräslahti> Seppälä, Kultala; Kansallisarkisto: https://astia.narc.fi/uusiastia/viewer/?fileId=5706990528&amp;ainei... / Viitattu 6.12.2023

Today at 3:27 AM

Antti ol Lhdenpohjassa, Erkki Jussilassa. Luopioisista, ilmeiseisti veljekiä. Simoa ei ole kukaan tutkinut kun e ole ollut kenenkään sukupuussa, mutta sopisi kyllä kuvioon.

Osumia voi genistä löytää jos avaa selaimen anonyymin ikkunan ja hakee sieltä.

Today at 4:31 AM

Oletko selvittänyt olisivatko olleet sotilaita? Siinä tapauksessa varmaan tietoa löytyy. Tämä Simon on mulle 9.sukupolvea taaksepäin isoisä, ja suvussa on paljon sotilaita, niin sopisi kuvioon.

Showing all 12 posts

Create a free account or login to participate in this discussion