SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 421-450 of 1149 posts

Een PM over het verzoek van Private User gestuurd.

Wouter De Boeck kijk even of het nu goed samengevoegd is, maar het lijkt er wel op.

Sorry, dat ik even streng moet zijn, maar er staan drie dataconflicten open zie https://www.geni.com/list/data_conflicts?focus_id=6000000035775742946

Hoi dank, ik bekijk morgenavond alles even!

Leendert Hoek
Leendert Hoek
en omliggende profielen (maar die kan ik zelf doen zodra de bomen verbonden zijn).

Ik zal deze samenvoeg verzoeken morgen doen, maar mensen als het spoed heeft, post dan na 24 uur het in de internationale discussiefora. Gedurende de dag kun je ze hier laten staan. Overigens als je ze daar neer zet, geeft het even hier aan. Sorry, die van 6/12 zie ik te laat of nu pas.

De van 6/12 is al gedaan op 8/12

Die van Hubert de Vos ben ik vandaag weer vergeten. Maar ik zie te weinig overeenkomsten als ik even de tijd voor neem. Dus ik zie geen reden om de bomen te verbinden.

Volgens mij zijn nu alle samenvoegingen gedaan. Maar gaarne wel even een controle.

Bedankt Private User ! Ik heb het gecontroleerd en nog een aantal andere samenvoegingen gedaan.

De samenvoegingsverzoek van Private User is gedaan.

Private User Twee of drie zijn dataconflicten. Maar wat samengevoegd kon worden is samengevoegd.
Gaarne controle.

Volgens mij zijn deze 2 profielen dezelfde persoon:

Marten Oost
en
Marten Oost

De samenvoegingen van Albertus Theodoor Maijen en Private User zijn gedaan geworden. Gaarne controle op dataconflicten.

Private User dank!

Hoi

Kan iemand dit samenvoegen aub?

Cornelius Pultau

Cornelius Pultau

Dankjewel

Wouter De Boeck; heb ik gedaan.
Deze had je zelf kunnen doen. Voor een volgende keer:
1. Klik op "Acties" (rechts boven in een profiel), kies "Voeg dit profiel samen", type de exacte naam en kies de juiste persoon; vergelijk de gegevens en bevestig (of ontken); of
2. Open beide profielen in aparte tabs. Klik op "Bekijk Stamboom" (rechterkant); klik op "meer" (in de persoon) en dan "verplaats deze persoon"; ga dan naar het andere probiel: Klik op "Bekijk Stamboom"; trek met linker muisknop dezelfde persoon aan de rechterkant tot het boven de zelfde persoon is in de stamboom, laat linker muisknop los; klik "Dit zijn dezelfde personen" en bevestig.

Hubert de Vos bedankt en Wouter De Boeck graag even controle of alle dataconflicten rond Cornelius Pultau op gelost zijn.

@Jacobus Abraham Zuidweg dit is een prive profiel met een active manager, neem even contact op met de manager en vraag wat de reden is, mischien gewoon een vergissing dat het prive is

Leuk je na lange tijd weer te zien.

Ik heb hem al benaderd maar zie geen reactie.

Groetjes,

Ko

Graag deze 2 samenvoegingen uitvoeren, Private User reageert niet op het samenvoegverzoek:

https://www.geni.com/merge/compare/6000000003418165672?return=dupli...

https://www.geni.com/merge/compare/6000000003418133634?return=dupli...

@Albertus Theodoor, beiden zijn prive de manager is aktief, Ik zal hem een berichtje sturen

Albertus, 1 van de profielen is van een levend persoon, die kunnen wij niet samenvoegen zonder toestemming

Duidelijk, ik wacht rustig af. Volgens mijn gegevens zijn beide personen overleden, ondanks dat de manager er een nog als levend heeft staan

Klopt Albertus, ze zijn beiden al heel lang geleden overleden, ik heb gevraagd of dit per ongeluk is maar het kan ook zijn dat de manager alles prive wilt houden, niet fijn maar het mag

Showing 421-450 of 1149 posts

Create a free account or login to participate in this discussion