SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 691-720 of 1141 posts

Private User Marjolein Rijnveld heeft de samenvoeging voor je gedaan.

Ik wil graag deze samenvoegen
Private

met deze
Private

Echtgenote en 2 zoons lukte wel, deze echter niet ?
Er is geen beheerder voor het profiel en nieuwe beheerder aanvragen lukte niet.
Gaat om een waarschijnlijk nog levend persoon.

Maarten Alexander Brandts Buijs Ik heb dezelfde rechten als elke andere PRO gebruiker, maar vanuit het verleden heb ik iets meer kennis over hoe de software werkt, dus om die reden zeg je een bericht dient te sturen naar Geni staff of wachten op het antwoord van de Geni staff tot deze twee samengevoegd kunnen worden. Ik hoop dat deze persoon nog leeft, want dan kan deze zelf de samenvoeging doen.

Deze persoon is geen lid van Geni

Ik zal even navragen wat het beleid op het ogenblik is (het gaat zo te zien om een ex-gebruiker, met verder niemand in de familiegroep)

Maarten Alexander Brandts Buijs er is nog wat discussie hierover. Ik vrees dat het nog wel even duurt voordat duidelijk wordt hoe we als curators daar mee om moeten gaan.

We wachten nog even af :)

Kan iemand samenvoegingen initiëren rondom dit persoon? (moeder, broers, zussen, echtgenote)
Ze staan op prive, dus ik krijg dat niet voor elkaar
Filippus Boven

Net als de ouders van deze:
Jantje Hartman

Wat betreft gebruikers die Geni hebben verlaten is er nu een uitspraak.
Een curator kon het beheer van zo'n profiel overnemen, ook als deze buiten de familiegroep van die ex-gebruiker viel, maar dat was niet de bedoeling.
Het beheer van zo'n profiel mag alleen door een andere gebruiker binnen de familiegroep van de betreffende ex-gebruiker worden overgenomen (dat is nu ook in de programmatuur aangepast).

En als die andere gebruikers er niet zijn? Wat volgens mij hier het geval is

Overigens zie ik geen wijzigingen rondom Jantje Hartman en Filippus Boven

Als er geen andere beheerder is, dan is het afwachten totdat er iemand uit de familiegroep een Geni gebruiker wordt. Het is onhandig voor andere gebruikers, maar dat is het standpunt van Geni.

Ik heb verzoeken voor samenvoegen verstuurd voor de profielen rondom Jantje Hartman en Filippus Boven (ik mag ze niet samenvoegen)

Bedankt voor de samenvoeg verzoeken. Inderdaad, alles rondom Hartman is opgelost. Familie Boven volgt hopelijk snel

Job Waterreus, ik zit nog met dat tree conflict rondom de familie Goedhart.
Ik dacht dat als de samenvoeging dus niet kan en mag, ik mijn versie van het profiel van Johan Goedhart maar verwijderd
Private

Echter, kijk ik er nou overheen? Ik zie nergens een optie staan om het profiel te kunnen verwijderen.

Maarten Alexander Brandts Buijs meestal de onderste keuze uit het acties menu. Dit is voor mij een privé profiel geboren binnen de 150 jaar, dus ik mag er niets mee (zonder hulpvraag van de gebruiker)

Ik heb alleen een report. Dus bij deze een hulpvraag vanuit de gebruiker. Kun je dat profiel voor me verwijderen?

Het is zowaar gelukt, door je voorgestelde samenvoeging. Bedankt Job!

Stephanus van Tintelen
Kan dit profiel openbaar en samengevoegd worden?
Stephanus van Tintelen

Wederom bedankt

Louis Johannes van Rossem
Kan deze samengevoegd worden met:
Louis Johannes van Rossem

[Maarten Alexander Brandts Buijs Maarten Alexander Brandts Buijs] Carl Gustav Verbraeken heeft de samenvoeging voor je gedaan

Job Waterreus dank voor de melding.

Dank!

Private User ik ben er mee bezig.
Wat opvalt is dat voor veel profielen het patroniem in het voornaam veld staat, dat is niet de bedoeling, het hoort in het patroniem veld.

Showing 691-720 of 1141 posts

Create a free account or login to participate in this discussion