Dankzij UPC kan Fred op dit moment niet op Geni komen

Started by Enno Borgsteede on Friday, May 10, 2013
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 15 posts
5/10/2013 at 10:46 AM

Hallo,

Kreeg net bericht van Fred via facebook. Dankzij een technische truc van UPC kan hij op dit moment niet bij de sites van Geni, My Heritage, en nog wat meer. Wel bij facebook dus, en dat geef ik hier ongevraagd even door.

Tijdelijk dus 1 curator minder, i.v.m. allerlei verzoeken.

vriendelijke groeten,

Enno

5/16/2013 at 9:58 AM

Inmiddels heeft UPC de door hen gemaakte fout bij de wijziging van de internetaansluiting nog steeds niet goedgemaakt en heb ik de relatie gestopt.Ik heb nu bij Tele2 een internetaansluiting besteld die binnen 3 tot 6 weken zal worden geleverd. Intussen kan ik alleen verbinding maken als ik mijn laptop meeneem naar een publieke plaats zoals Mc Donald o.a.
Vandaag, alweer 6 weken na de operatie, behoort de gescheiden borstkas weer aan elkaar gegroeid te zijn en kan ik aan het intensieve fysio programma gaan deelnemen. Ik ga hard vooruit, vooral de laatte 2 weken an ik ineens veel meer!

Private User
5/16/2013 at 10:07 AM

Goed nieuws Fred dat het veel beter met je gaat , maar niet te veel bij McDonalds eten hoor :)

Private
5/16/2013 at 10:34 AM

Voordeel is: nog even stukken minder actief op Geni, tijd voor je fysio proramma en dan als beloning nog een keertje naar MacDonalds? ;-)

Maar goed om te horen dat het veel beter gaat!

5/16/2013 at 11:03 AM

Fred, het klinkt dat de moraal weer de bovenhand krijgt. Niks belangrijker dan dat :-)
3-6 weken om een Internet-saansluiting te krijgen? Ik dacht dat Nederland een stuk op iedereen vooruit was? Of, is het omdat Tele2 kabel in plaats van telefoonlijn?
Goh, heb nou ook zin in een McDonalds :-)

Private
5/16/2013 at 11:20 AM

Misschien zit Fred dit wel allemaal in de MacDonalds te lezen.... een happy meal perhaps? :-)

(ik krijg er zelf ook zin in lol)

5/16/2013 at 12:15 PM

ik heb vandaag voedingslessen voor hartpatienten moeten volgen en McDonalds is inderdaad taboe behalve hun zwarte koffie!
Ik heb een vodafone simkaartje voor mijn telefoon gekocht en laat dat nou ook in mijn vakantiedongel passen die ik in de camper gebruik en kijk hier, zelfs internet krijg ik met toegang tot Geni! (het is alleen een beetje duur om daar regelmatig of continue mee online te zijn.............

Private
5/16/2013 at 12:37 PM

Zie je wel, alles spant samen om je gezond, kwiek en fit terug te krijgen :-). Oh alleen zwarte koffie bij de Mac?
Fijn je weer te zien Fred, al is het maar even! :-) Maar je weet als je op Geni bent... altijd werk aan de winkel... dus nog maar een lekker bakkie koffie doen... :-)

5/18/2013 at 6:12 AM

Het gaat steeds beter maar nog niet goed genoeg naar mijn zin. De broze plek in mijn linkerborst houdt nog veel tegen en beperkt mijn zelfvertrouwen. Bovendien, voor iemand die nooit voor 24.00 uur zijn bed opzocht omdat dat zonde van de dag was en juist de energie in de avonduren toenam is het zeer frustrerend te ontdekken dat na 20.00 uur alle energie verdwenen is en dan nog uit eigen beweging al gaat slapen tussen 21.00 en 22.00 uur.

5/18/2013 at 6:16 AM

Tele2 heeft mij vandaag bevestigd dat ik op 3 juni 2013 te 19:00 uur aangesloten word op het internet, dus nu maar hopen dat dat probleemloos gebeurt. Overigens UPC was kabel, Tele2 is DSL.

Private
5/18/2013 at 7:23 AM

Hoe lastig het is, neem het zoals het komt Fred. Begrijp zo dat het knaagt aan je zelfvertrouwen maar ook dit gaat voorbij. Gelukkig neemt je lichaam wat het nodig heeft en zorgt dat je op tijd naar bed gaat en jezelf niet teveel belast. Alles komt. Geduld is lastig zeker als je van jezelf gewend bent zo actief te zijn. Je hebt nog ff tot 3 juni! :-)

5/18/2013 at 7:48 AM

Fred, ik ken het. Was na een AMC-bezoek nog weken moe, en ik was 30, en de operatie ook veel kleiner, dus wat dat betreft heb ik het idee dat het heel goed met je gaat, eerlijk gezegd. Dood- en doodmoe was ik, zo erg dat ik soms maar gewoon in de kamer op de grond ging liggen om weer bij te komen, en ik denk dat het ook door de narcose kwam.

5/19/2013 at 10:58 AM

Fred,
Ja, ik ga alle dagen gaan slapen om 21u30 a 22u30.Ik sta wel iedere dag op om 5u.Als uw lichaam moe is moet je er naar luisteren anders hou je het niet vol.
Veel beterschap en rust voldoende.
groetjes,
Stefaan

5/25/2013 at 12:20 PM

Donderdag de laatste fysiotherapie test gehad met meer dan gemiddeld resultaat 15 minuten op de hometrainer met 90 watt weerstand, hartslag onder de 80 en binnen de minuut terug op 54. Alleen de bloeddruk iets hoger 145 over 80. Bij het spelprogamma speelde ik weer enthousiast ouderwets vals om te winnen en dat lukte ook nog. Oude tijden keren terug.Vanaf volgende week geen fysiotherapie meer maar conditietraining en sport.

Private
5/25/2013 at 12:34 PM

Dat klinkt goed Fred! :-)

Showing all 15 posts

Create a free account or login to participate in this discussion