SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 511-540 of 1126 posts

Even naar de beheerder gekeken: Renee Smilde: Begon stamboom op 19 april 2019 laatst actief 26 april 2019. Actief of niet is dus lastig in te schatten. Dit is ook een vakantie periode.

Vandaag doe ik er in ieder geval niets meer aan.

Voor velen is nu de zomerperiode begonnen, dus zullen pas weer actief worden na augustus. Laten wij als ondergrens jan 2019 aan houden.

Job Waterreus, en Amy Wagt en Barteld Schiphuis?

Maarten, als er relatief veel gemeenschappelijke profielen zijn zou je ook een samenwerkingsverzoek kunnen sturen, dan kunnen jullie, als dat aanvaard wordt, elkaars openbare profielen bekijken en samenvoegen. Ook het Geni zoekscherm werkt dan voor die gemeenschappelijke profielen.

Samenwerken heeft nu voor basis gebruikers duidelijke voordelen. Zie ook https://www.geni.com/projects/Collaboration-Pool/1069 en https://www.geni.com/projects/Samenwerkers-in-de-Nederlandse-taal/1...

Amy Wagt was het laatst online verleden jaar voor de winter en Barteld Schiphuis in 2008 (die kan je dus rapporteren als niet meer actief)

Bedankt voor de tip over samenwerking, dat heb ik bij sommigen al gedaan inderdaad :)
Prima, ga ik Barteld Schiphuis aanmerken

Douwina Mulder
wil ik graag mergen met
Private

ik krijg geen reactie van de beheerder. Geen idee wat inactiviteit betreft.

Ook haar echtgenoot:
Lucas Bunt
Lucas Bunt

dat moest dus
Douwina Mulder
en
Douwina Mulder
zijn

sorry

Maarten Alexander Brandts Buijs
dauwiena mulder en Lucas bunt worden beheerd door Sanne pomp en die was voor het laatst online in 2015, De profielen zijn intussen al openbaar gemaakt en samengevoegd, maar je zou Sanne pomp dus ook als niet meer actief kunnen melden.

@job , daarover gesproken. Wat is de grens tussen actief en niet meer actief? En hoe/waar kun je beheerders als niet meer actief melden?

profielen zijn ook nog niet samengevoegd, ik heb wel een samenvoeging aangevraagd

Maarten Alexander Brandts Buijs alleen de data Curatoren kunnen gebruikers of beheerders niet meer actief melden. Waar de grens ligt dat is een goede vraag. Het is soms ook ervaring en gevoel. Dus daarom is er regelmatig achter de schermen overleg. maar soms ook in het openbaar wat de grens is.

Juist of iemand nog actief is of niet kan veel weg geven over de prive situatie. Vandaar soms een ruime grens wordt aangehouden. Maar ook het is mooi weer kan invloed hebben, maar ook een aardbeving.

Ah, dus de gewone gebruikers kunnen beheerders/gebruikers niet als inactief aanmelden. Job had het daar in 2 gevallen namelijk over. Aangeven bij een curator dan dus?
Ik snap inderdaad dat veel factoren van invloed kunnen zijn (al werd ik vorige week niet wakker van de aardbeving, mijn vrouw echter wel) ;)

Zouden jullie willen kijken naar het niet meer actief melden van Sanne Pomp en Barteld Schiphuis?
Sanne Pomp
Private User

Maarten, Jeroen,

Volgens mij kan een basis gebruiker dat ook (aktie/niet actief)
Ik heb dat net als basis gebruiker gedaan voor Sanne pomp.

De keuze wordt dan trouwens 7 dagen uit het aktie menu verwijderd, dus die keuze is nu voor Sanne pomp niet meer beschikbaar

Voor Barteld Schiphuis zie ik de menukeuze niet, maar dat kan dus komen doordat iemand anders hem al gemeld heeft. De keuze verschijnt trouwens alleen in het menu als iemand al langer niet meer actief is geweest (ik weet zo uit mijn hoofd de termijn niet meer, maar die is vrij ruim)

check, optie gevonden bij Timmy Klaassens

Kan een curator de samenvoeging aanvragen voor de volgende profielen?
Private
met
Private

Private
met
Private

Alvast bedankt

Ik heb een nogal 'groot' samenvoegverzoek mbt het aanvragen van samenvoegingen van prive-profielen.
Edsko Ufkes

De 2 kinderen, Hilke G. en Assie H., die staan er 2 keer in, maar daardoor ook hun kinderen en kleinkinderen. Mijn link zit hem in Hilke's nageslacht Boneschansker.

Maarten Alexander Brandts Buijs, gedaan (hopelijk niets over het hoofd gezien)

Heel erg bedankt voor zover.
Ik zie de samenvoeg-vraag van de 2 kinderen van H. Boneschansker en M. Oosterhuis nog niet voorbij komen. De kleinkinderen van Hilke als het ware

Maarten Alexander Brandts Buijs,

Die had ik inderdaad over het hoofd gezien, want die worden op het stamboomscherm niet getoond. Maar nu alsnog verzoeken verstuurd.

Top, bedankt!

De allerlaatste samenvoeging in mijn merge-centre is de volgende:
Sweitze Hendriks Rieske
met
Sweitze Hendriks Rieske

Harmke Bakker
met
Harmke Bakker

Romkje Rieske
met:
Romkje Rieske

Maarten Alexander Brandts Buijs,

Samenvoegverzoeken verstuurd.

Kan iemand een samenvoeg-verzoek doen voor de 4 kinderen Hiebendaal uit dit gezin?
Voor de ouders heb ik het al gedaan
Casper Hiebendaal
Casper Hiebendaal

Maarten Alexander Brandts Buijs, gedaan

Zie daar wel dit:
Consistency Check:Christian Hiebendaal contains an incomplete burial date, missing
month.Death date of Christian Hiebendaal is after his burial date.Jannetje (van Zanten) Hiebendaal contains an incomplete death date, missing month.

Showing 511-540 of 1126 posts

Create a free account or login to participate in this discussion