Stinkdier

Started by George J. Homs on Saturday, September 17, 2011
Problem with this page?

Participants:

  • Geni Pro
  • Private
    Geni member
  • Private User
    Geni Pro
  • Private User
    Geni member

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing all 10 posts
9/17/2011 at 11:42 AM

Ik kwam een hele gekke naam tegen (sorry voor de naamdragers, maar die willen het vermoedelijk zelf ook wel best weten :-) ). Stinkdier? Ik herinner me het niet precies, maar ik denk dat het zat in de 18de eeuw.
Wie herinnert zich niet als kind (althans, IK als kind, jaren 60), dat er een Nederlandse producer was met de naam Naaktgeboren (zag je steeds in de eindgeneriek van TV-programma's). De gekste namen kom je tegen (opnieuw sorry voor de naamdragers, allemaal niet eenvoudig :-) ).
'Stinkdier' zou ik echter best eens willen weten :-)

Private
9/17/2011 at 11:53 AM

Was mevrouw Stinkdier met meneer Naaktgeboren getrouwd George?
Kan je je dat herinneren? Maar serieus idd een hele bijzondere naam!

Private User
9/17/2011 at 1:08 PM

Ze hebben ze ook in Amerika
Catherine Skunk ;- ))
Catherine S Skunk

Private
9/17/2011 at 1:33 PM

Geweldig Ann! Van Stinkdier naar Skunk you made the connection ;-)
Is het een een nazataat van een New Amsterdammer? Want George kan zich best een eeuwtje of zo vergissen......
Hij weet ons wel weer te boeien met zn vraag!

Private User
9/17/2011 at 2:07 PM

Toevallig heet haar grootmoeder De Witt.
Kijk maar naar de link.
Ik heb gekeken of er 'n Stinkdier is op Geni maar er is geen. Maar misschien was het ietsjes anders geschreven zoals zoveel namen.

9/17/2011 at 4:46 PM

Stankdier?

Private
9/17/2011 at 4:51 PM

Stankdear? Heeft het toch nog iets liefs die naam LOL

Private User
9/18/2011 at 12:52 AM

Daar zijn ze hun voorouders of Napoleon niet echt dankbaar voor vermoed ik..Naaktgeboren heeft dan nog wel its lolligs maar zo een naam als Stinkdier.. heb zelf wel wat bijzondere namen in de familie (van Stipriaan, Ivangh) maar ben tot nu toe geen namen tegen gekomen met zo een duidelijke afkomst.
Wel heel makkelijk zoeken! als je er een tegenkomt in het archief lijkt mij de kans heel groot dat het de zelfde familie betreft.

9/18/2011 at 1:57 AM

LOL Arjan. 't Kan natuurlijk ook gewoon een bijnaam geweest zijn - maar dat zou dan ook alles zeggen over die persoon :-)

Private
9/18/2011 at 2:20 AM

You stankdear! I love you but you stank dear...... Ja ik kan een vrouw dat wel horen zeggen tegen haar man die net uit een veldslag is gekomen.... LOL

Showing all 10 posts

Create a free account or login to participate in this discussion