Suojärvi-projekti myös Facebookissa

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Saturday, October 26, 2013
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing 1-30 of 46 posts

Suojärvi-projekti on nyt myös Facebookissa: se löytyy nimellä "Suojärven ja lähialueen suvut vanhan rajan molemmin puolin"! Laita liittymispyyntö jos et vielä ole siellä mukana!

Hei!

Selvä!

Antero

sinneppä siis tieni vie.. :D

Tämäpä selvä. terv. Kari

Moi!

Kiitos ilmoiotuksesta!

/Sinikka

Tuun mukaan raija.jarvinen@dnainternet.net T. Raija

Ok.
Risto

@ Hei Reijo, voinko liittyä, vaikka suku sieltä onkin mieheni puolelta?

kyllä

saavun mukaan :)

Pirjo, ja kaikki muutkin ilman muuta tervetuloa mukaan vaikka sukulaisuus puolison kautta!

Ok

OK!

Mukaan tullaan. Kiitos!

OK

OK

OK

Selvä

OK

Dai mie voizin lähtie matkah projektah.

kuuselapirkko@hotmail.com Dai mie olisin matkah lähös !

Mukaan tullaan!

O.K. Mukana ollaan.

Facebook-keskusteluryhmään pääsee helpoiten kun etsit Facebookissa "Suojärven ja lähialueiden suvut vanhan rajan molemmin puolin" ja laitan liittymispyynnön. Olen muutamille laittanut myös sähköpostiin kutsun, mutta totesin että en koko n. 400 henkilön porukalle ehdi laittaa noita sähköpostikutsuja.

Minusta Facebookin karjalaisryhmät ovat todella hyviä. Monta kymmentä uutta sukulaista olen sieltä löytänyt. Olemme näköjään Tanja samaa sukujuurta, vaikka vähän kauempaa.

Täytyy miettiä miten Facebookin-keskusteluja voisi julkaista täälläkin. Facebookin sisarryhmässä kirjoittelu käy "kuumana", ja materiaalia tulee paljon päivittäin. Jos jollakulla on hyviä ehdotuksia, miten tietoa saataisiin tännekin noista keskusteluista, niin kerro ihmeessä.

Mukavaa, jos keksitte jonkun tavan tiedonsiirtoon. Luulen, että meitä on muitakin, joille syystä tai toisesta Facebook ei sovi.
Tällä hetkellä minua askarruttaa Kuikanselän kansakoulu sijaintineen. Käsitykseni mukaan se oli muutaman kilometrin päässä Jehkilästä itään ja perustettu 1926. Ehkä jollain voisi olla jopa koulukuvia sieltä.

Tietojeni mukaan myös Heinäselästä on käyty koulua Kuikanselässä. Mutta Facebookissakaan en ole törmännyt yhteenkään Kuikanselän kansakoulukuvaan. Joten olen myös kiinnostunut kuvista, jos jollakin on niistä tietoa.

ok haluan mukaan

Showing 1-30 of 46 posts

Create a free account or login to participate in this discussion