Dubbele invoer

Started by Private User on Tuesday, July 12, 2016
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 15 posts
Private User
7/12/2016 at 4:26 AM

Waarom zijn er twee projecten 1) Dutch Resistance 1940-1945 & 2) Dutch Resistance during WWII
Beiden gaan over mensen in het verzet.
Je krijgt nu dubbele name overal staan. Waarom kunnen deze twee niet samengevoegd worden.
Als je een profiel toevoeg in Geni moet je in twee projecten kijken en beide aanpasse.
Zonde van mijn tijd.
Robert

7/12/2016 at 4:43 AM

Private User ......

Private User
7/12/2016 at 5:08 AM

Robert daar is al eerder een hele discussie over geweest de originele was door mij gecreeerd Dutch resistance https://www.geni.com/projects/Dutch-Resistance-1940-1945/12572

De tweede is later aangemaakt door Wendi en er is een discussie uit onstaan later en volgens mij was er afgesproken dat zij er niet verder aan zou werken maar ik kan het mis hebben, customer service heeft zich er destijds mee bezig gehouden.

De 2e zou destijds een Engelse versie geweest moeten zijn maar mijn originele project was al 2 talig, met andere woorden ik was het er ook niet mee eens.

6/15/2017 at 2:35 AM

Dit heeft niets met dubbelprofielen te maken, maar ik vond geen andere plaats om iets te commenteren.
Ik zou zo graag mijn vader (Jan Goedkoop Dzn, Jan Dzn. Goedkoop) en mijn oom (Wienik Everts Wienik Everts) voegen bij de verzetstrijders. Er is op Internet niets over hen bekend, maar ik heb tamelijk veel documenten, die ik niet weet hoe en waar te plaatsen. Er wordt vrijwel uitsluitend in Amerika over hen geschreven als "helpers", maar mijn vader en mijn moeder waren ook sterk betrokken bij ausweisspapieren, bonkaarten, knokploegen (daar heb ik geen gegevens over), e.d. Mijn vader is ternauwernood uit het Oranjehotel bevrijd, drie weken na de bevrijding, even voor op het programma stond dat alle gevangenen gefusilleerd zouden worden. Vandaag vind ik een papier in een oud boek, copie van de 1993 winter communications van The Airforces Escape and Evasion Society" uit Ohio, waar David Gaston Alford een lijst publiceert van Dutch Helpers. Wat kan ik daarmee doen?

Private User
6/15/2017 at 2:53 AM
Private User
6/15/2017 at 4:07 AM

Dieuwertje, als je een profiel van je vader en je oom hebt kun je ze toevoegen aan het project, eerst even lid worden van het project door naar het project te gaan en op de knop links boven te klikken, als je lid bent ga je naar het profiel dat je toe wilt voegen en klik op de selectie toevoegen aan het project (knop links boven weer)

Verder kun je het verhaal schrijven op het profiel van je vader en oom en als je wilt ook de gescande documenten aan hun profiel toevoegen

6/15/2017 at 3:46 PM

Misschien dat ik wat voor je kan betekenen, Dieuwertje. Ik stuur je een prive berichtje.

6/16/2017 at 4:33 AM

Na de arrestatie van Van der Veen werd de leiding van de Persoonsbewijzencentrale overgenomen door Gerhard Badrian. Die kwam op 30 juni 1944 als gevolg van verraad om het leven bij een vuurgevecht met een SD-Sonderkommando. De Persoonsbewijzencentrale werd hierna meer gedecentraliseerd. Volgens Loe de Jong werd de leiding in handen genomen door een aantal Amsterdamse studenten, onder wie Samuel Albert (Boet) de Lange. Andere bronnen noemen de in Makassar geboren Wienik Everts (1912-1990), die tijdens de oorlog bekend stond onder zijn schuilnamen Klaas van Veen, Tom of Nico van der Poll, als mogelijke leider van de PBC. Walraven van Hall speelde volgens sommige personen ook een rol . Na de dood van Van der Veen dreigde de organisatie uit elkaar te vallen. Van Hall die een goed bemiddelaar was, wist dit te voorkomen.

https://www.go2war2.nl/print.asp?artikelid=2705

Private User
7/2/2019 at 12:41 AM

Het probleem is er nog steeds. Ik sluit mij aan bij voorgaande sprekers en https://www.geni.com/projects/Dutch-Resistance-during-WWII/25318 te sluiten.

De eerste stap is het overzetten van de profielen en de medewerkers op roepen over te stappen naar https://www.geni.com/projects/Nederlands-Verzet-1940-1945/12572

Tot het andere project op slot staat is het niet de bedoeling dat de profielen bij beide projecten aangemeld worden. Mocht profiel dubbel zijn, dan hoop ik dat ze bij het andere project verwijderd worden.

7/3/2019 at 5:36 AM

I am okay with closing this duplicate (??) profile.

Wont we need to copy over the profiles and inform the collaborators ?

Private User
7/3/2019 at 12:45 PM

Pam Karp and others I am busy with closing the duplicated project. I have removed the collaborators that where member of both groups.. I think it wise to inform the current members of the project we are going to close, but as far as I can see only Curators are member of the project we are going to close. The two or three non Curators that are still member of the old group needs to be informed. And ofcourse the Curators, but the Curators need to be informed on another way. I am waiting on the response of CS what they can do.

I hope all can agree with this solution.

Private User
8/1/2019 at 2:12 AM

He, he, hoop dat dit eindelijk geregeld wordt! Heb me mateloos geërgerd dat een buitenlandse het ineens nodig vond verzetshelden dubbel te gaan documenteren, dus hoop ik dat het nu DEFINITIEF naar EEN project wordt omgezet.

Private User
8/1/2019 at 3:17 AM

I have invited the last of collaborators for the oldest and biggest project.
Renew or reopen the discussion that is closed is not wise.

Private User
8/1/2019 at 3:20 AM

Ik ben beperkt in mijn tijd en energie, dus ik doe het overzetten in stapjes. Elke maand een stapje. Dit geeft ook de tijd om iedereen aan de nieuwe situatie te laten wennen.

Showing all 15 posts

Create a free account or login to participate in this discussion