SAMENVOEGING GEVRAAGD ! Curator, doe deze samenvoeging

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1111-1140 of 1153 posts

Thanks Job

Private User done (still some data conflicts to solve)

de profielen Anna Christina Ackermann en Barbe Christine Nehlig zijn volgens mij duidelijk dezelfde persoon, maar ik weet niet welke datum dat juist is en welke naam

R Van Daele zonder bronnen zou ik daar niet zo zeker van zijn. Ik zag zo snel bij geen van de internet bomen een bronvermelding.
Ik zou sterk afraden om iets met die profielen te doen zolang er geen primaire bronnen gevonden zijn.

Kan je de stamboom splitsen bij Isabella Landuyt want de Isabella die met Joannes Claeys is getrouwd is zo'n 40 jaar ouder

R Van Daele dan graag bronnen toevoegen zodat ik kan beoordelen wat er precies moet gebeuren.

Tnx!

Op mijn homepage staat een conflct, die ik even hier neerleg. Een samenvoeging lukt mij doorgaans wel, maar deze is next level.
@6000000139627602822 dient (imo) samengevoegd te worden met zijn grootvader. De beide Leonardus Gilde hebben eveneens een echtgenote met dezelfde naam en kinderen.
Alvast bedankt

Henricus

Aangepast, maar er is nog wel een probleem voor Mathias de Gilde (geboorte/doop). Waarschijnlijk klopt de schatting van de geboorte niet (dan kunnen de Mathiassen samengevoegd worden), maar het zou kunnen dat het toch om 2 broers gaat en dat de doop verwijderd moet worden bij het kind met de geschatte geboortedatum.

Gebruik trouwens bij voorkeur een link naar een profiel i.p.v. een @
Bij een @moet je geen nummer gebruiken maar een naam, voor een nummer gebruik je []

Ok bedankt

Kunnen dezen samengevoegd worden?
Private
Jakob Henderikus van der Veen

Areka van Buuren
Private

Maarten Alexander Brandts Buijs ze zijn privé en na 1874 geboren, dus ik mag ze niet openbaar maken.
Ik heb wel de meeste beheerders als inactief gemeld, dus er worden actieve beheerders toegevoegd (kan wel even duren)

Wat is dat voor onzin, dat <prive>?
Die gegevens staan gewoon openbaar op wiewaswie.nl

Job Waterreus, kan er dan op zijn minst een samenvoegverzoek worden gedaan?

Henk Hulzebos, Geni heeft als regel (waarschijnlijk vanwege verschil in privacy-regels wereldwijd) dat prive-profielen van personen jonger dan 150, niet zomaar openbaar mogen worden gemaakt.
Nadeel is dat heel veel profielen, ook van inactieve beheerders, per ongeluk prive staan

Maarten Alexander Brandts Buijs samenvoeg verzoeken voor ze gedaan

Henk Hulzebos gebruikers mogen profielen die 150 jaar of minder geleden geboren zijn op Geni als privé kenmerken en dan zijn de detail gegevens afgeschermd. Het is ook mogelijk andere gebruikers te blokkeren en dan zijn privé profielen voor de betreffende gebruiker helemaal afgeschermd.

Voor privé profielen met een geboortedatum van meer dan 150 jaar geleden kan een verzoek gedaan worden om ze openbaar te maken. Zoals Maarten al aangaf staan er veel profielen per ongeluk op privé (in veel gevallen is dat de default waarde die Geni toekent). Het is dus goed om van tijd tot tijd eens te kijken of er nog profielen beheerd worden die openbaar gemaakt mogen worden. Zie daarvoor https://www.geni.com/projects/Nederlandse-handleiding-GENI-voor-Dummies/13048#Priv-x00e9-profielen-van-overledenen-openbaar-maken

Bedankt!

Kunnen er wat prive-profielen een samenvoegverzoek krijgen? Ik heb contact met de ander, maar vanwege privacy settings krijg ik het samenvoegverzoek niet voor elkaar.
Het gaat om:

Bondina Kloppenburg
en
Bondina Kloppenburg

Sieuwerd Drenth
en
Sieuwerd Drenth

Private
en
Private

Maarten Alexander Brandts Buijs voor het eerste profiel geef je 2x dezelfde link (waarschijnlijk is profiel intussen al samengevoegd), voor de andere zijn de samenvoegingen aangevraagd.

De eerste was inderdaad al gedaan door Gustav Verbraeken, waarvoor dank

Showing 1111-1140 of 1153 posts

Create a free account or login to participate in this discussion