OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 301-330 of 1677 posts

Private User,
Zombies Toon Maalderink en zijn vrouw zijn dood en samenvoegingen zijn ook gedaan.

in deze boom https://www.geni.com/family-tree/index/6000000000687196674 zie ik een stuk of vijf prive profielen (misschien zombies), die volgens mij zonder bezwaar openbaar gemaakt kunnen worden

Ard van Bergen,
Ik veel gevonden en gedood.
Als je meer vind, laat je het weten :-)

bedankt Ann!

graag openbaar maken
???? Van Dalen
? Joaniss Van Dalen
vader en grootvader van jan van dalen - http://www.geni.com/family-tree/index/6000000037131381882

Private User,
???? Van Dalen en ? Joaniss Van Dalene zijn gedaan.

bedankt voor de hulp van gisteren,
graag ook de ouders van
Dijdelof ten Heuvel
openbaar maken.

en de ouders van evert willems kuiper
http://www.geni.com/family-tree/index/6000000000687196069

Private User,
gedaan: de ouders van Dijdelof ten Heuvel en de ouders van evert willems kuiper

Jacobus Sandee

(en nog een paar in de buurt)

The manager van het profiel is nog steeds actief en zul je een verzoek moeten toesturen, Private User

Private User, opgelost :)

Hoi Private User, ik heb de gegevens gewijzigd en de website als dokument toegevoegd:

Rosa Antonia van Daatselaar

Dank je voor de melding :)

groetjes,
DImitri

Charles
aan de eigenaar te oordelen is dit misschien geen serieus profiel

Hi Ard van Bergen,
Het profile is nu openbaar.
Op NL en EN Wikipedia staat Charles Prince de France niet vermeld als kind van Philippe Ier, roi de France en Berthe de Hollande. Maar op Wikipdia FR staat hij wel vermeld ; https://fr.wikipedia.org/wiki/Berthe_de_Hollande

*Enfants
*Constance`de France
*Louis de France Red crown.png
*Henri de France
*Charles de France
*Eudes de France

De Duitse Wikipedia noemt ook Karl (=Charles) en Odo (=Eudes) als jong-gestorven zonen van Bertha. Medlands noemt geen Charles, en vermoedt dat Eudes de zoon is van een maitresse van Philippe. Dus laten we Charles voorlopig maar het voordeel van de twijfel gunnen.

De naam beheerder van Charles staat niet ter discussie hier. Misschien is zijn keuze van gebruikersnaam niet in overeenstemming met zijn werkelijke naam, maar keuze van gebruikersnaam is niet van invloed op de betrouwbaarheid van de bronnen en rond 1000 zijn er weinig bronnen. En Wikipedia artikelen dienen net als geni profielen onderbouw te zijn met bronnen en zonder die bronnen zijn de Wikipedia artikelen net zo betrouwbaar als profielen zonder bronnen. En dit geval zijn ze even (on)betrouwbaar.

Maar nu terug naar het onderwerp nederlandstalige zombies of zombies beheert door beheerders die Nederlands begrijpen :) Kan iemand kijken naar de familie leden van Arnoldus Cardijn. Volgens mij heeft dit profiel een aantal zombies als familieleden.

Private User Hieronimus Cardijn is een prive profiel, ik denk niet dat de Cardijns zombies zijn maar prive profielen

Ik hoop dat je er nog een keer naar wil kijken, want het lijkt er op dat deze en andere profielen nog als levend staan ipv overleden.

Mischien kun je aangeven welke namen zijn aangegeven als levend? Ik heb gekeken naar een paar maar die waren prive. Ik merkte ook dat het een lostaande boom is dus samenvoegingen kunnen beter aangevraagd worden aan de beheerder mocht er iets samengevoegd dienen te worden

Onderstaand een paar profiles die Privé zijn, maar die al zijn overleden en ik kan geen samenvoegingen doen. Krijg ook geen reactie van de beheerder:
Carol van Rooy Antonia van de Coevering

Deze zijn al overleden:
Everardus van de Coevering

Hendrika Timmermans

Kan iemand die Openbaar maken?

Private User,
Ze zijn gedaan en ook nog enkele anderen.

Hardstikke goed Ann. Thanks!

Heb er nog gevonden waar ik niet mee verder kan...

Maria Geerdina Langenhuizen

Gerardus Langenhuijzen

Johanna van Beekveld

Maria Geerdina Langenhuizen

Alvast hartelijk dank

De laatste is dezelfde als de eerste. Sorry

Showing 301-330 of 1677 posts

Create a free account or login to participate in this discussion