OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 331-360 of 1677 posts

En wederom Hartelijk dank Ann

Private User Joanna Maria Gerarda van Schorrenbergh is nu openbaar, het was een zombie

Private User Matje Pauwels was een zombie maar is nu overleden en openbaar

Private User gedaan, zij was een zombie

Nu gaat het om de ouders van Riemkjen Lippes Kasje,

Private User weer twee zombies minder

Private User Lena Boogert en haar echtgenoot waren zombies, maar nu niet meer

Zo op het eerste oog zie ik 5 zombies rond Jan Cornelis de Ruiter zijn ouders, zijn vrouw en een van zijn schoonbroer en schoonzus.

Private User,
De 5 zombies rond Jan Cornelis de Ruiter zijn gedaan. Ik heb nog anderen gevonden en omgezet.

Kan iemand even kijken naar de ouders van Jan Cornelis de Ruiter

Private User ik heb er naar gekeken maar wat precies moet ik zien? Zijn het de verkeerde ouders of is er iets anders?

De ouders van Jan Cornelis de Ruiter waren zombies, maar nu niet meer. Waarvoor dank voor degene die het opgelost heeft

Private User,
Jan Cornelis de Ruiter heb ik op 2 feb gedaan samen met de ander zombies

Als je op 'Revisions' klik kan je zien wat en wanneer revisies plaats hebben gevonden ☺

Sorry ik bedoelde de ouders van Maria van Zessen dus Nicolaas van Zessen en zijn vrouw. Sorry, ik had hiervoor het verkeerde getal gekopieerd en kan daar door de spraakverwarring begrijpen.

Private User gedaan. Wiewaswie geeft trouwens een andere achternaam voor de vrouw van Nicolaas: Verwolf ipv Verhoef

Bedankt, ik heb het direct aan gepast, na dat ik wiewaswie.nl en andere bronnen bekeken hebt. En alle bronnen hebben het over Verwolf.

Private User en Private User
oppassen met locaties bij de familie van Zessen: als je klakkeloos Langerak intypt kiest Geni(Google) een dorp in Drente, terwijl het hier over Langerak in Zuid-Holland gaat (bekend van het eerste Nederlandse gifschandaal, als ik me goed herinner)

Private User alle zes zijn nu overleden en openbaar

@Private
Dit is het profiel van mijn schoonmoeder. Zij is vorig jaar overleden. Hoewel ik als enige beheerder genoemd sta, kan ik haar overlijdensgegevens niet invullen, omdat de betreffende tab mist. Is hier een oplossing voor?

Peter Rijkenberg het profiel van je schoonmoeder is klaarblijkelijk aan een actief (nou ja, ruim vijf jaar geleden voor het laatst ingelogd) user account gekoppeld. Dit is iets wat alleen Customer Service kan oplossen

De ouders van Geertruida Claas Hoogland zijn overleden en ik zou graag deze openbaar zien.

Beiden zijn nu openbaar Private User

De ouders van Egbert Gerritsz Bos kunnen die openbaar gemaakt worden.

Showing 331-360 of 1677 posts

Create a free account or login to participate in this discussion