OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1-30 of 1556 posts
10/6/2011 at 3:56 PM

Dit is misschien wel relavant voor deze discussie:
http://www.geni.com/discussions/80793?msg=744520

Private
10/6/2011 at 4:20 PM

Ja,ik las het ook Job, was nieuw voor mij. Ik heb voor het gemak even het belangrijkste gedeelte gekopieerd:

Eldon, we changed our thinking on abandoned trees about six months ago. It used to be that when a profile / tree was reported abandoned, we would reassign management up the "added by" chain, or if that turned up no active users we would leave the profiles with no manager, meaning any user could come along and take over management.

After doing this for awhile, we felt that system was unfair to people who want to use Geni as a long-term legacy for their kids or grandkids, even if they don't log in every day / week / month. If I create a family tree and put it in the closet, it'll be there to pass on whenever that time comes. We felt Geni needed to be equally timeless, so we changed our policy. Now, if we cannot find a nearby active user to transfer management to, we leave the profiles managed by the inactive user and they are essentially untouchable. I know this may be frustrating for distant, active users but we felt it was the right thing to do.

Private
10/6/2011 at 5:34 PM

Ik heb Google er even op los gelaten voor de vertaling:

(antwoord van Mike Stangel op een vraag)

Eldon, veranderden we onze gedachten op verlaten bomen ongeveer zes maanden geleden. Vroeger was het zo dat wanneer een profiel / boom werd gemeld verlaten, zouden we het beheer opnieuw toewijzen van het "toegevoegd door" ketting, of als dat bleek tot geen actieve gebruikers zouden we de profielen te verlaten, zonder manager, wat betekent dat elke gebruiker kon komen langs en over te nemen management.

Na dit te doen voor een tijdje vonden we dat systeem is oneerlijk tegenover mensen die willen Geni gebruiken als een lange termijn erfenis voor hun kinderen of kleinkinderen, zelfs als ze niet in te loggen elke dag / week / maand. Als ik een stamboom en zet hem in de kast, zal het er om door te geven wanneer die tijd komt. We voelden ons Geni moesten net zo tijdloos, zodat we ons beleid veranderd. Nu, als we niet kunnen vinden een nabijgelegen actieve gebruiker om het beheer over te dragen aan, laten we de profielen wordt beheerd door de inactieve gebruiker en ze zijn in wezen onaantastbaar. Ik weet dat dit kan frustrerend zijn voor de verre, actieve gebruikers maar we vonden het was het juiste ding om te doen.

10/13/2011 at 3:45 AM

Curator,

In welk opzicht is het handig dat meerdere profielen zichtbaar zijn?
Doe dit zelf nog niet zo lang dus ben nog niet bekend met het verbinden met andere stambomen

Private User
12/3/2011 at 4:50 PM

I'm not vandalising. I'm just trying to remove information that -I- entered, because I do not know that it is correct... as I have found errors in this research that I received. Please stop trying to merge to this data, as you may be perpetuating errors.

Private User
12/3/2011 at 10:47 PM

Fred of George,

Begrijpen juliie wat Danielle aan het doen is. Ik denk dat ze profielen wilde verwijderen door namen weg te halen. Ik heb ook gevraagd om samen te werken.
I
Beantwoorden juliie haar schrijven ?

Ko

Private User
12/5/2011 at 1:40 AM

Heb vanmorgen nog wat naar het maken van lijsten gekeken. Denk dat het gaat snappen.

De persoon die je kan invullen in het vakje Focus op is afhankelijk van de keuze die je maakt in het veldje groep.

Zo heb ik gekeken welke personen in de tree voorkomen die overleden en prive vermeld staan.

De meeste zijn van Rebecca Laws.

Kijk maar eens op :

http://www.biosci.missouri.edu/avianecology/laws/index.html

Ze heeft kennelijk wat met vogels

Ik krijg geen reactie van haar los. Heb ook geschreven dat we samen roots hebben in Wolphaartsdijk dat hielp ook niet

Ko

Private User
12/15/2011 at 11:39 AM

Jan Eversdijk

en partner

Private User
1/27/2012 at 2:44 PM

Adriaan (Arijsz.) Geelhoed

en partner. ( zie al lange tijd geen activiteit van de eigenaar)

Private User
1/30/2012 at 1:50 AM

Private User Johannes Baaij en Magdalena Soeteweij zijn nu openbaar, Adriaan (Arijsz.) Geelhoed is onder beheer Agnita Geelhoed, je zou haar even kunnen vragen.

1/31/2012 at 2:07 PM

Openbaarmaking gevraagd Geeske Haijema (1841-1913) om te kunnen mergen met
Geeske Hendriks Rinzema

2/1/2012 at 12:37 PM

Fred,
Bedankt voor de reactie. Ik zal contact opnemen met de beheerder. Dat kon ik niet rechtstreeks (Geni payment wall) maar lijkt nu via jouw link te lukken! De donkere krochten van Geni....

6/11/2012 at 3:04 PM

Hoi,

Ik zal het hier ook even posten (had Fred een mail gestuurd). Ik heb een aantal profielen die matchen met de profielen gepost door ene 'G'. Maar deze meneer G is na het uploaden/posten niet meer actief geweest lijkt het en reageerd niet op mijn merge verzoeken/mails.

Kunt U deze profielen openbaar maken zodat ik ze kan samenvoegen met mijn boom?

Het profiel van 'G':
Private User

6/11/2012 at 3:07 PM

Hier zijn voorbeelden van profielen die ik wil mergen van 'G':

Private

Private

6/12/2012 at 11:10 AM

Openbaar maakten lukt niet. Heb beide profielen bij geni gerapporteerd als 'heeft stamboom verlaten'.

Private User
6/22/2012 at 7:19 AM

Hebben we hier te maken met een actieve gebruiker ?

Simon Pieterse Kodde

6/22/2012 at 12:08 PM

Denk het niet, Koos.
Het profiel is toegvoegd door iemand die blijkbaar J.V. heet.
Kunnen we weinig staat op maken. Geef effen een link naar een profiel waar het je problemen geeft? Dan zie wel wel verder :-)

9/24/2012 at 2:52 AM

Tami Kadar is niet openbaar en er is een merge gevraagd.
Heel graag oplossing, indien mogelijk.
Groet, helen Berman

Private User
10/27/2012 at 4:31 AM

Fred bedankt kreeg het volgende antwoord op mijn verzoek aan Eric Sommer :
Thanks for the contact. I do not use geni any more but I am interested. Please explain what you are asking and how to do it and I will help you.

Zal eens kijken of er nog meer openbaar kunnen.

Private User
10/27/2012 at 6:29 AM
Private User
11/5/2012 at 7:47 AM
11/28/2012 at 3:26 PM

Fred,

Een vraagje:
Ik heb gegevens van Theodorus van der Velde geboren 1836 gehuwd met Agatha Koot in mijn gegevens. Bij het zoeken vind ik daar al een profiel voor in Geni maar het betreft een privé profiel (beheerd door Martinus Petrus Hooymans).
Het lijkt er echter op dat er voor mij geen enkele manier is om contact met deze gebruiker op te nemen. Klik ik op het profiel of de beheerder dan krijg ik een popup voor Geni PRO. Zoek ik buiten Geni dan vind ik nog het profiel nog de gebruiker (het profiel van de gebruiker is blijkbaar ook privé).

Ik kan natuurlijk hier vragen om het profiel van Theodorus van der Velde openbaar te maken, maar ik vind het toch wel vreemd dat ik niet eens een berichtje naar de manager kan sturen of een verzoek kan doen om samen te werken.

11/28/2012 at 3:34 PM

Is het misschien deze Martinus Petrus Hooymans:
Martinus Petrus Hooymans
of deze:
Martin Petrus (Martin) Hooymans

11/28/2012 at 11:06 PM

Fred,

Dank je. Ik heb hem een mailtje gestuurd.
Ik hoop dat dat toch ook mogelijk wordt voor basis gebruikers, zonder daar iemand anders voor nodig te hebben.

11/29/2012 at 2:16 PM

Martin Petrus (Martin) Hooymans

Ik heb je intussen nog een mailtje gestuurd.
De vraag hier was hoe je contact kan opnemen met de beheerder van een gevonden privé profiel als je Basis gebruiker bent.

11/29/2012 at 3:53 PM

Ik wilde de link naar zijn profiel vinden, zodat ik hem een mailtje kon sturen en eventueel een samenwerkingsverzoek.
Het probleem met het zoeken binnen Geni als basis gebruiker is dat wel de naam van de beheerder ziet, maar niet een link naar het profiel.
Zoeken buiten Geni levert ook problemen op omdat dat vaak meerdere profielen met dezelfde naam oplevert. Zoeken van het profiel waarop je wil samenvoegen levert buiten Geni ook niets op omdat dat een privé profiel is.

Dit zijn de resultaten op het zoekscherm:

profiel link:
https://www.geni.com/pro/interstitial?alk=profile_name&cancel_p...

manager link:
https://www.geni.com/pro/interstitial?alk=manager_name&cancel_p...

View prifile link:
https://www.geni.com/pro/interstitial?cancel_path%5Baction%5D=index...

11/29/2012 at 3:57 PM

Nu hij aan de discussie heeft deelgenomen, kan ik vanuit de discussie naar zijn profiel gaan en hem benaderen, maar zolang dat niet het geval is, is het erg lastig.

Private User
2/15/2013 at 1:06 AM

Private User,

Ik heb ze een voor een door gelopen. Enkele zijn openbbaar gemaakt (door Fred?). De rest zijn allemaal privaat.

Showing 1-30 of 1556 posts

Create a free account or login to participate in this discussion