OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 31-60 of 1667 posts

Dag Fred,

Kunnen onderstaande profielen openbaar gemaakt ? :

Hierna aantal profielen openbaar maken :
http://www.geni.com/family-tree/index/342880908010004534
Haar ouders en kinderen J, K, B, T, H, E, T van der Meer

- Nieske Durks van der Schaaf
haar partner W van der Schaaf

- Pieter Wisses Deelstra
kinderen A, G, A Deelstra

- Jentje Jacobs van der Meer
kind H van der Meer

- Trijntje Klazes Krootsma
ouders Krootsma X Baukes

Minze van den Akker

-

Private User
Allemaal van 10:49 AM en 11:19 AM privaat en kunnen niet openbaar gemaakt worden.

Dag Fred,

Graag openbaar maken:

- http://www.geni.com/family-tree/index/342880908010004534
ouders van der Krieke / Brouwer ; en kinderen J, K, B, T, H, E, T van der Meer.

- Nieske Durks van der Schaaf
partner W van der Schaaf

- Nieske Durks van der Schaaf
kinderen A, G, A Deelstra

- Jentje Jacobs van der Meer
kind H van der Meer

Minze

Fred,

Correctie:

Pieter Wisses Deelstra
kinderen A, G, A. Deelstra

Minze

Minze van den Akker,
Ze zijn allemaal overleden maar privaat. Ik kan ze niet openbaar maken.

Private User,
Jurrien en Jantje zijn privaat. Ik kan ze niet openbaar maken.

Private User,
Vanaf vandaag hebben de 2 profielen, Jurrien en Jantje, een nieuwe manager Jurjen Hendriks Bus. Misschien wil hij ze openbaar maken.

Jacobus van Haastert
en zijn vrouw en kinderen

Ik zie dat de manager van Jacobus van Haastert blijkbaar niet meer actief is:

Fred Bergman added Martinus Petrus Hooymans to the Managers who Abandoned their Big Tree Profiles project. Aug 24, 2011 at 10:01 PM

Daarom graag alle profielen die door hem beheerd werden graag zo veel mogelijk openbaar maken.

Job Waterreus
Het werkt nu anders bij Geni. Als ik op 'abandoned tree' klik, zoekt Geni voor een nieuwe beheerder. Soms is er een maar soms niet.

Michel Hogendoorn is de nieuwe beheerder van Martinus Petrus Hooymans' zijn profilen.

De profielen van Jacobus van Haastert en zijn vrouw en kinderen kan ik niet openbaar maken. Ze zijn te recent. Wel kan je natuurlijk aan de nieuwe beheerder vragen of hij het wil doen.

Jan Luchies Nijsingh

en bedankt voor de vorige !

Arnoldus Gelderman

van de vorige heb ik contact gezocht met de manager, nog geen reactie.

Hoe kun je zelf zien of het een geisoleerde tree betreft? Of kan alleen een curator dat?

Private User,
Als ik kijk naar zijn 'home page' zie Ik bovenaan; "No path found to László Ernest Arnold Gelderman".
Dan weet ik meteen dat het betreft een geisoleerde boom.
Kijk of jij het ook ziet.

Vooral openbaar maken van profielen van managers die na een paar generaties er de brui aan hebben gegeven, is m.i. erg belangrijk voor de profilering van deze site, want ze frustreren je werk mateloos. Je weet bijvoorbeeld dat hij/zij ouders en/of kinderen heeft, maar je kunt ze niet zonder een trukendoos aan de big tree hangen. En contact zoeken met mensen die na een weekendje geni-input nooit meer naar hun bijdrage omkijken is ook geen doen. Het valt me regelmatig bij het zoeken naar een familienaam op dat de verhouding tussen private en publieke profielen erg in onbalans is met de oorspronkelijke ambitie van de geni-pioniers om te laten zien dat we wereldwijd allemaal met elkaar iets overeenkomstig hebben en we daar de focus op zouden moeten richten. Ik vind oprecht dat mensen die NIET mee willen werken aan publieke profielen van bijvoorbeeld voor 1900 een ander internet-podium zouden moeten zoeken om hun documentatie voor zichzelf te kunnen houden. Hier zou de geni-staf de PRIORITEIT moeten leggen bij het ondersteunen en helpen van gebruikers die willen bijdragen aan de ontwikkeling van een zorgvuldig opgebouwd familie-netwerk. En daar bij het zoeken en coachen van hun curatoren ook een belangrijk beslispunt van moeten maken. Zeker na de -financieel waarschijnlijk erg profijtelijke- samengang met MyH kunnen die gebruikers toch -HUPSAKEE, met behoud van abonnementstegoed-daar hun veilige eigen domeintjes beheren en vooral niet blootstaan aan verzoeken om toch wat collegialer te worden. Want democratisch, transparant, open en collegiaal werken is lang niet voor iedereen 'core-buisiness, maar het zou geni-medewerkers IN DE GENEN moeten zitten. Hoe kunnen we als BETALENDE gebruikers hier wat meer invloed op krijgen? Want frustratie over dit bedrijfsbeleid gaat geheid in Nederland heissa opleveren, nog even en we kunnen de eerste de beste kritische journalistieks bijdrage tegemoet zien die ons werk van jaren om althans in ons taal-gebied een betrouwbaar domein te bouwen in een klap naar de filistijnen helpt..... en dat verdient zeker een curator niet die daar meer dan een vijfdaagse werkweek met een uurtarief NUL van heeft gemaakt. Reacties welkom, hier of in een andere discussie, maar de staf heeft er al een die hen niet welgezinde weggehaald, dus ook daarin zijn ze weinig democraties. Meningen mogen, maar ze moeten vooral hun balans niet in onbalans brengen. --jMV--

Ik kan het als GENI PRO denk ik niet zef, maar wie wil helpen de volgende profielen openbaar te maken? Het gaat om

1) de ouders van

@Marrichgen Ernstdr N.N.

2) de vaders van

@Lijsbeth Stevensdr van Oostrum (van Schaik)
@Willem Eegdeman
@Ariaantje Dirks Vermeulen

3) zoon P Wink (en twee echtgenotes) van

@Andries Wink, II

4) de echtgenoot van

@Geertrui van Veen

5) de broers/zusters en kinderen van

@Pieter de Ridder

Bij voorbaat dank.

Private User

Wanneer je je 'TAG' niet van uit het profiel, maar vanuit het browser-venstertje copieert, kun je ons snel en efficient laten blijken om WIE het gaat. Wij -andere behulpe, niet curateuze, gebruikers, kunnen dan via het pilk&knap-principe die url weer gebruiken om de naam te checken en dan die weer copy&paste in the SEARCH-vak van geni en OEPS ! we zien zomaar wie dat profiel in zijn familie heeft durven halen.....snappez-vous?
Succes, ik kijk straks wel of het je gelukt is, Zo nie, dan doet-de-juf het een keer voor, ok? groeten en fijn weekend, allemaal, jeannette.

Van mij mag het openbaar gemaakt worden.
Mvgr.
Albert Kropff

Wat me meteen opvalt is dat, met gewoon effen enkele gegevens te checken op WieWasWie, en in te voeren op Geni, dat we dan heel makkelijk de zgn. 'zombies' kunnen jagen.
Het doet me denken dat we ergens wat meer ieeën moeten bieden aan onze collega gebruikers van Geni - meer bepaald inzake WieWasWie. Bvb; ik zag enkele dagen geleden een nieuwe NL gebruiker met onmiddellijke banden naar de Brabantse Bax. Een kwartiertje op WieWasWie heeft de stamboom van de nieuwe gebruiker zowat vertienvoudigd.
Hadden we hier iets over in het "dummies" handboek? Intensieve Geni-gebruikers kunnen niet verwachten van occasionele gebruikers dat ze er zoveel tijd insteken (ieder doet wat-ie kan).

George J. Homs

Klopt het dat je ze niet allemaal hebt kunnen laten sterven, of ben je er nog mee bezig. Als ik het zelf kan, geen probleem, maar leg dan even uit hoe. Soms kun je met 'een omweg' een dubbelganger maken en dan samenvoegen, maar als van een echtpaar beiden niet benaderbaar zijn, wordt het moeilijker. alvast dank & groetjes, jeannette.

bedankt Ann,
de manager Maria van Hooft was een tijdlang erg druk met geni,
maar de laatste maanden is ze niet meer actief geweest, ondanks dat ze pro is.
vraagje: ik zag dat je bij de nicknames alleen maar de achternaam invoerde,
ik heb altijd gedacht dat Geni zocht op de totaalopgave in het nicknamevak en/of de namen tussen twee komma's (bij meerdere nicknames), en niet de in het vakje ingevulde voornaam bij de nicknames-achternaam samenvoegt.
Er zijn ook verschillen in voornamen, idem hetzelfde.
de computer weet toch niet of je een voor- of achternaam invoegt?

Private User,
nick·name - a familiar or humorous name given to a person or thing instead of or as well as the real name.

http://en.wikipedia.org/wiki/William_%28name%29 . For esample; William is a popular given name of old Germanic origin.The name's shortened familiar version in English is Bill, Billy, Will or Willie. Female forms are Willa, Willemina, Wilma and Wilhelmina.

Ik weet niet wat de Geni computer weet, maar ik heb het altijd zo gedaan :-). Als ik met Google zoek 'denkt' de computer meestal toch wel met me mee.

esample = example (voorbeeld)

Private User,
Vraag (Jan Louis Geelhoed) Justinus Christianus Tengbergen of hij Cornelia Hendrica Jansen, Justinus Christianus Tengbergen en ook nog Adriaan (Arijsz.) Geelhoedopenbaar wil maken. Hij is niet al te lange geleden online geweest.

De andere beheerder is niet meer actief en ik mag het niet doen. Er is 'claimed' famile dicht bij.

Sorry

Showing 31-60 of 1667 posts

Create a free account or login to participate in this discussion