• Join - It's Free

Tutkimusalue Karjalankannaksella

Started by Private User on Saturday, February 11, 2017
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing 1-30 of 35 posts

Yhteistyötä projektissa on rakennettu ensisijaisesti facebookissa. Yritetäänkö täälläkin?

Haluaisivatko projektin jäsenet ilmoittaa tässä ketjussa mistä seurakunnista he ovat kinnostuneita? Kun löytyy yhteisiä kiinnostuksen kohteita olisi helppo kutsua toinen osapuoli yhteistyökumppaniksi ja pyrkiä yhdistämään puut. Kumppaneiden löytäminen muuten on ehkä hankalaa.

Tutkimusalue Kivennapa, Uusikirkko ja Valkjärvi sekä niistä erotetut Terijoki ja Kanneljärvi Joku juurentynkä myös Muolaassa ja Kuolemajärvellä.

Hei, olen valmistelee puun pääasiassa Veshkeljskij seurakunnan, jos on kiinnostusta kirjoittaa

Hei!

Alkuaan kiinnostuksen kohteena oli Kirvu - Jääski, mutta nyt liikun aika aktiivisesti myös Sakkolan ympäristössä ja uutena alueena viime aikoina tullut Tuutari.

Kannakselta olen geniin syöttänyt noin 20.000 nimeä.

Raino Ojansivu
0400 854 146
raino.ojansivu@kym.net

Hei, alueeni Kirvu ja Viipuri

Minulla alueena Viipurin mlk, siellä kylät Nuoraa, Samola, Alasommee ja Yläsommee. Myös Johannes

Minun tutkimukseni kohteenaVuoksela alkaen 1917. Sitä ennen Valkjärven, Muolaan, Sakkolan kylät, joista muodostettiin Vuokselan kunta.

Minulla enimmäkseen Muolaa, vähän tullut Valkjärven puoleltakin.

Minulla aivan pieni pätkä lasteni esivanhempia Sakkola/Metsäpirtti alueelta. Täysin hämäläiselle haastellista :)

Aivan alkumetreillä. Hiitola, Kaukola, Kirvu.

Hiukan ulkona näistä. kuinka yhdistää omaan puuhun löytyneitä.. Tuskaisuus! Itsellä siis VL Pyhäjärvi Kalamaja, Hiitola, Kirvu, Metsäpirtti, Ruskeala...

Smal-sukua tullut Hartolasta Jääskeen. Haapsaari-sukua Metsäpirtti/Sakkola. Uusikirkko: Vesterinen-suku, miten he ovat matkanneet Rautalammille/Pielavedelle, jossa on minun sukuani.

Kurkijoki, Hiitola, Uukuniemi

Koivisto, Seiskari, Lavansaari

Viipurin mlk Säiniö, Lyykylä, Kärstilä Sailio/Dyster suku. Pyhäjärvi Vpl Pyhäkylä Huuhka suku.

Pääasiassa Jääski, mutta myös Antrea ja Viipurin mlk (Nuijamaa)

kitee, Tohmajärvi, Uukuniemi, Rääkkylä

Private User Kokeilin vastausta kysymykseesi. Luulen, että jos haluat viestiin jonkin profiilin nimen, aloita @ merkillä niin saat viestiin linkin profiiliin

Siis ei omaa tunnustasi, vain @ ja haluamasi nimi ilman välilyöntiä.

@Rea Tuokko Tutkin sukuani Sakkolasta, Metsäpirtistä ja Pyhäjärveltä. Suvut Tuokko, Leppänen Sipiläinen

Tutkin äitini sukua Muolaasta ja myös isäni sukua Impilahdelta

Esi-isäni Sakkolan Lapinlahdelta. Vielä riittää tutkittavaa sielläkin. Sukuhaarat ulottuvat myös Rautuun ja Metsäpirttiin. Sukuun littyvät myös Kaikkoset.

Kurkijoki ja Hiitola

Sortavala, tulolansaari, Väänänen Viipurin suunnalta, Mantsinsaari

Jääski, Kirvu, Räisälä ja Antrea

Kurkijoki, Sortavala mlk, Kiihtelysvaara. Ristolaisen ja Pohjolaisten-suvut kaikkine oksineen.

Kiitoksia tiedoista. Toivon, että olette löytäneet yhteistyökumppaneita samalta seudulta. Ajattelin, että voisimme yhdessä täydentää seurakuntakohtaista luetteloa. Ehkä se auttaisi yhteisten sukulaisten löytämisessä. Haluisitteko viedä kukin yhden henkilön tuntemistanne seurakunnista seurakuntakohtaiseen luetteloon projektisivulla. Se käy avaamalla sivu editoitavaksi sekä kijoittamalla *, välilyönti ja profiilin osoite. Lopuksi tallennus.
Myös minä voin täydentää luetteloa, jos saan linkin profiiliin.

PS: Joitakin olen teiltä sinne jo noukkinutkin.

Ahtiaisen suku on elänyt monta sukupolvea Kaukolassa.
Mieheni suku Miikkulaiset ovat Hiitolasta ja ortodokseja.

Omalta osaltani voisin tähän osioon liittyä.

Ken sitten minut kytkeekään .

Raino Ojansivu
0400 854 146
raino.ojansivu@kymp.net

Showing 1-30 of 35 posts

Create a free account or login to participate in this discussion