OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 61-90 of 1667 posts

Private User,
Als Antoinetta Johanna Maria Grimbergen dood is mag ik haar openbaar maken.
Deze informaties heb ik maar haar belangrijk datums ontbreken:
18. FREDERIK WILHELMUS MARIA6 WICKENHAGEN (WENSELAUS ROBERTUS5, BERNARDUS J.4, FREDERIK W.3, JOHANN C.2, JOHANN M.1) was born May 23, 1919 in Nijmegen, Holland, and died June 01, 1984 in Beverwijk, Holland. He married ANTOINETTA J.M. GRIMBERGEN September 12, 1951 in Zaandam, Holland.

Private User,
Gevonden! Zij is gestorven op 19 Jan 1996 in Beverwijk.
Antoinetta Johanna Maria Grimbergen

bedankt!

Private User,
Kan je herinneren toen alle Geni Pros 'geisoleerde bomen' mocht samen mergen met de grote boom? Ik wel, en ik had het ook vaak gedaan. Het is zooooo gemakkelijk maar ik mag het niet meer doen behalve als ik toestemming heb van de beheerder(s).

ja, en het resultaat is een enorme groei van die zielige, zieltogende boompjes, vooral van mensen die nog maar net in Geni zijn begonnen en dus nog helemaal niet aangesloten kunnen willen zijn, omdat ze nog niet weten wat dat voor voordelen biedt en wat ze missen.... jammer he?

Fred Bergman & Private User,
In dit geval is zij tevens ook de beheerster van Jacomijatje Van DEPOL
Gerritt Klaassen POTHOVEN.

Ursula Doering

Snap die reactie best van Danielle,wordt er ook boos om als er weer opnieuw een profiel is overgenomen,schoonvader,schoonzuster ,deze personen zitten nog in de familiegroep,krijg de neiging om alles te verwijderen. Als iemand dubbele profielen aanmaakt die niet meer meedoen in MIJN stamboom is dat zeker niet leuk.is dat het doel van een wereldstamboom?

Fred, hier ben ik het van harte mee eens. Het is zo frustrerend als iemand maar een deel van zijn langer geleden overleden profielen publiek zet en er dan ineens eentje of meer prive moeten blijven en je die gebruiker helemaal niet kunt benaderen als non-Pro-gebruiker. Het zit steeds onlogischer in elkaar en bij het zoeken krijg ik het idee dat een steeds groter aandeel profielen prive blijven en zo de bedoeling van Geni om zeep geholpen gaat worden. Hoe kunnen we onze wensen als groep naar voren brengen? Een gebruikers-vereniging oprichten? :-)

Ik ben het dus ook met het bovenstaande eens. We weten hoe frustrerend het kan zijn om met meerdere managers op een profiel te werken. Ik zou het ook niet leuk vinden indien iemand anders aan de profielen van mijn ouders zou sleutelen, maar dat is uiteindelijk een kwestie van gezichtspunt. Zonder de suggesties en vondsten van andere gebruikers op Geni zou ik bepaalde familiesporen nooit hebben bekeken en uitgediept.
Bovendien, deze bedenking... De profielen van mijn naaste profielen staan intussen meerdere keren in bomen op MyHeritage en Geneanet. Ik weet ten volle dat dit enkel kan omdat ze het hebben overgenomen van mij op Geni of op Geneanet. Maar, hoe nuttig zijn al die dubbels in al die boompjes??? Met 10 dubbels heb je 10 keer het risico van fouten, onvolledigheid etc... En, indien die 10 copieerders een familie-relatie naar mij zouden hebben, dan hebben we er met z'n 11 meer aan dat we in één enkele boom zitten.
Misschien is dat even een nuttige bedenking voor Elizabeth? Ook al lijkt het sneu dat je wat controle over naaste familie verliest, uiteindelijk win je omdat je dankzij al dat werk van anderen een veel rijkere ervaring hebt met je eigen familie-geschiedenis. We moeten er gewoon collectief op letten dat we geen fouten in de boom introduceren en inderdaad de bovenhand overlaten aan de naaste familie van een profiel. Mij gaat het steeds om de connectie naar een profiel, niet om het beheer van dat profiel.

Dat geldt ook voor mij, de kans om aan een profiel te kunnen linken is VEEL belangrijker dan er management over te hebben. Onverwachte prive-profielen zorgen vooral voor 'verstoppingen' naar verdere relaties.

Je hebt helaas wel profiel rechten nodig om bepaalde acties uit te kunnen voeren.

Zonder die rechten zie je bijvoorbeeld de relatie gegevens niet en kan je ook niets met de smartlinks.

Meerdere eigenaren van een profiel zorgt er (hopelijk) ook voor dat vandalisme voor zo'n profiel sneller opgemerkt wordt. Het is ook gemakkelijker om conflicten na het samenvoegen op te lossen als je mede eigenaar van een profiel bent.
Het maakt het werken trouwens ook gemakkelijker voor personen die met je samenwerken.

Fred,

Dat is zo, maar dat zie je ook in de tree view en dat gaat denk ik gemakkelijker, maar dat is niet wat ik bedoelde. Het gaat mij om het tabblad met de relatie gegevens (zoals de datum van het huwelijk)

Het tabblad 'Relaties' dat Job bedoelt is niet toegankelijk als je geen samenwerking hebt met de beheerder. Ook het beroep kun je niet invullen.

inderdaad zat er een uitnodiging in de post; exuses mr F.Bergman. 2011 al, De blokkade opgeheven,zal proberen wat flexibeler te zijn Het is niet zo dat ik iedereen wil buitensluiten .

Private User Hebt u mij misschien ook geblokkeerd? ik wilde u namelijk uitnodigen voor een samenwerking, dat communiceert wat makkelijker, maar dat ging niet. Met vriendelijke groet, Jeannette.

Van mij mag dit alles openbaar gemaakt worden.

Ik heb alleen de meest hinderlijke zombies opgeschreven. Ik kreeg er klachten over van mijn vader, dat hij niet verder kon met zijn voorvaders in te voeren. Maar ik zal in mijn zoektochten wel een lijstje gaan maken en zet ik de url's wel hier neer.

Ik probeer drie personen samen te voegen.

Unknown Profile
Adriana Soeting
En Unknown Profile
Maar jammer genoeg zijn twee van de drie prive. Nu zie ik de reden hiervoor niet. Want het gaat om personen die ruim een eeuw dood zijn.

De meest belangrijke samenvoeging is http://www.geni.com/merge/compare/6000000012963615578?return=match&...

Private User,
#1 is in een 'stand alone tree' Wij mogen het niet mergen.
#2 is privaat. Die mogen wij ook niet mergen

Sorry.

Dit is het Nederlandse discussie forum voor het aanmelden van zombies.
De andere is de internationale forum voor het aanmelden van zombies, dus ik zeg zolang de Nederlandse curatoren nog actief zijn plaats de Nederlandse zombies hier.

Hartelijk dank aan iedereen die geholpen heeft om deze zombies als overleden te markeren.
Als iemand nog even naar even naar deze persoon wil kijken Robert TASSART het is een franse zombie en het heeft geen haast want het houd geen samenvoeging tegen.

Private User dit is een prive profiel gemarkeerd als overleden met 1 actieve manager , we kunnen hier niets aan wijzigen

Oops, ik heb telkens nog wel gecontroleerd of het in een prive boom staat.
Ik heb ook daar heel veel van samenvoegingsvoorstellen van openstaan. En dit profiel komt uit een van mijn samenvoeg voorstel lijst.

Private User,
Joanna Helena Graus is gedaan

Private User,
Allemaal openbaar gemaakt.

Ann bedankt,

Heb er nog een :

Maria van der Velden

Private User,
Maria Keijzer (van der Velden) is openbaar plus nog +/- 10 'zombies'.

Showing 61-90 of 1667 posts

Create a free account or login to participate in this discussion