OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 151-180 of 1584 posts

Kloosterman en van der Horst gedaan. Ann Vermeulen was me net te snel af met Molenkamp :-P

Gedaan (en nog enkelen daar in de buurt)

Johanna Serafia Krans
overleden in 1949 (zie pending merge) en ook haar ouders zijn prive (of zombie)

Arie, Jeannette, lijkt me allemaal OK nou (behalve wat dataconflicten hier en daar (maar die kunnen nou opgelost worden).

bedankt, George

Wijnand van Westering
veel kinderen zijn prive, maar allemaal in de 19e eeuw geboren en vermoedelijk heel wat duplicaties

Op grond van http://www.myheritage.nl/research/collection-1/myheritage-stambomen... heb ik zo het vermoeden dan Leonardus Johannes Maria de Groot op 26 mei 1992 overleden is en op 30 mei 1992 is begraven. Mocht hij nog leven, dan staat hij in de krant van 15 dec 2009 als honderdjarige vanwege het bezoek van de burgemeester.

Arie, het leek me zeer logisch, dus ik heb alvast gezorg voor meerdere samenvoegingen en een switch naar overleden. Indien er iets niet zou kloppen, dan spring ik bij.

George, bedankt! Er zijn nu nog twee (van de 19) kinderen prive; is dat bewust of heb je die in het gedrang over het hoofd gezien?

Ik heb nou niet gekeken, maar ik liet er dnek ik inderdaad twee staan omdat het leek dat ze theoretisch in leven kunnen zijn. Maar, als je zekerheid hebt dan maak ik ze wel openbaar!

ik kan de namen van de prive profielen niet zien, maar ik heb in wiewaswie nog wel vier jong overleden kinderen van zijn tweede vrouw (Maria Carolina Elizabeth) gevonden, die ik niet in de lijst van openbare kinderen terugzie:
Alexander Hendrik van Westering 11/5/1901
Anneke Heiltje van Westering 22/5/1907
Maria Carolina Elizabeth van Westering 13/2/1915
Alexander Hendrik van Westering 23/3/1925

Ze staan nou openbaar/overleden, Arie. De twee laatsten in jouw lijstje zijn mogelijk wel nog onder ons, natuurlijk.

bedankt George, maar even voor de goede orde: in mijn lijstje staan de overlijdensdata (was ik vergeten erbij te zeggen), niet de geboortedata zoals je misschien dacht.
Dus ook die laatste twee zijn allang niet meer onder ons...

Is gebeurd, Jeannette, en nog een tiental anderen daarrond!

Roelof Jacobsz Jacobus Mooij
Frederik Roelofsz Mooij
Cornelia Abbenes
Adriaan Rodenburg

allemaal al lang geleden overleden, voorzover mij bekend

Allemaal gebeurd!

Kan iemand de broers van Gerben Jans Andringa openbaar maken.

En zelfs de zussen! :-)

Bedankt George, nadat ik het verstuurd had, zal ik dat hij de broer van de zombies was. En heb er weer twee Oeds Jans Kuperus en Ietje Rienks een echtpaar dit keer. Het houd een samenvoeging tegen.

OK, die staan nou ook vrij, Jeroen.

Alburgis of Lesmonia
en ook haar echtgenoot Walpert

Arie, Altburgis is nou openbaar. Maar, ik zie dat Jason Scott Wills ook met de andere profielen daaarrond bezig was, gisteren. Een pak dataconflicten en moeilijke merges, lijkt me, dus ik doe er even niks aan (vermoedend dat jij en Jason wel weten wat er moet gebeuren. Goede moed! :-)

Leendert Noort Cornelia van Leeuwen zo ik graag openbaar zien.

NOORT is gebeurd, inclusief merges.
Ko, wat "van der Have" betreft. Dit staat ZEER privé. Edoch, de profielmanager is actief, dus ik stel je voor dat je die rechtstreeks contacteert?

Floris V, graaf van Holland en Beatrix de Dampierre, gezegd Beatrijs van Vlaanderen
duplicaten van graaf Floris V en zijn vrouw Beatrix

Gedaan Jeroen, openbaar en samengevoegd

Showing 151-180 of 1584 posts

Create a free account or login to participate in this discussion