The profile you requested has been merged into this profile.

UN-MERGE GEVRAAGD ! Curator, graag deze foute merge van profielen ongedaan maken...

Started by George J. Homs on Thursday, October 16, 2014
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 31-60 of 881 posts

geregeld

bedankt. Haar vader was ook verkeerd gemerged bij mij (zucht)
Reinier (2) Groot
Kan je die ook unmergen.

Wil ik eerst van je weten waar je heen gaat op vakantie. Dan doe ik ondertussen die unmerge voor je.

klus geklaard, Han

weer bedankt. Ik woon op Vancouver Island en mijn zus en haar kinderen en kleinkinderen waren over, Zo we hebben ze wat op het eiland laten zien.
Victoria, Parksville en Tofino.
Ik ben nog steeds aan het worstelen met de ouders van Jannetje Groot.
Ik heb van allebei de Jannetjes de overleidens aktens gevonden.
En het lijkt wel of ze zusters zijn met de zelfde namen en de ouders ook de zelfde namen. It drives me nuts.
Ik heb het wel eerder gezien dat broers de zelfde namen hebben.

Klinkt heel erg mooi waar je woont. Lijkt alsof je thuis op vakantie bent :)
Ga vandaag eens wat opzoeken hoe het er bij jouw uitziet op Vancouver island.

Over dezelfde namen gesproken, ik ben eens een keer een set van 4 kinderen op rij tegengekomen met dezelfde naam. Sterker nog, zus nr 2 trouwt een Pietje Puk, ze komt vervolgens te overlijden.

Wat doet meneer Puk? Hij trouwt vervolgens met zus nr 3...Hoogst verwarrend! Heb veel dokumenten erbij moeten slepen om aan te tonen hoe het allemaal zat.

Even wat anders nog, Han. Vooral fouten blijven maken hoor. Doe ik ook. Zijn we tenslotte mensen voor.

Groetjes,
Dimitri

Heel erg fraai, Han, waar je woont! Prachtig!

ik denk dat deze merge een beetje voorbarig was: Jan I,von Kleve heer van Valkenburg

Catharina van Valkenburg was twee keer getrouwd, eerst met Jan van Heinsberg, en vervolgens met Jan van Valkenburg

Heb em weer losgepeuterd voor je :)

Deze samenvoeging was ook voorbarig Christina Tijthoff

Heb het weer ongedaan gemaakt voor je, Jeroen.

op 2 maart heeft er een foute merge plaatsgevonden waarbij dit profiel samengevoegd is met een naamgenoot uit een andere generatie:
Hendrik Pietersz Pietersz van Slingeland

Het is reeds voor je opgelost door Ann Vermeulen, Fred :)

thanks!

Saartje Moog
de echtgenoten hebben wel dezelfde naam maar zijn twee verschillende personen, en de twee samengevoegde Saartjes dus waarschijnlijk ook

Ard van Bergen de samenvoeging is ongedaan gemaakt.

@johannes Gerradus Bonekamp merge by Bård Asphjell heeft dubbele profielen samengevoegd voor Johannes Gerardus Bonekamp. is incorrect.
Er is er een geboren op 23 6 1848 en een op 15 10 1849 deze is getrouwd 2 x en overleden 2 7 1914.
Johannes Bonekamp

@ Han , de samenvoeging van Johannes Gerardus Bonekamp is ongedaan gemaakt

Please UN-MERGE Fijtje Nielen
Er is een samenvoeging die niet goed is.
Fijtje Jak
Waarschijnlijk is ze toegevoegd als vrouw aan de verkeerde man met de zelfde naam. Beide mannen hebben verschillende ouders.
Badanks

Ook haar zoon is twee keer samengevoegd. Please UN-MERGE deze ook
gerrit jansz Jak
Zal wel een hele klus worden om dit uit te zoeken.
Bedankt

Han Mohrs,
!- Fijtje Nielen 1x un-merge gedaan
2- gerrit jansz Jak 2x un-merge gedaan

Thanks Ann
24th cousin once removed.

Kan Grietje Korver weer gesplitst worden in grietje. Hoe meer ik over na denk zit ik toch te twijfelen of een of toch twee personen zijn.

Geertje is overleden 22 januari 1862 en Grietje is overleden 16 januari 1862. En beide zijn geboren 10 januari 1862. Dus met zekerheid zijn het twee personen. Zie https://www.wiewaswie.nl/personen-zoeken/zoeken/document/a2apersoni... en https://www.wiewaswie.nl/personen-zoeken/zoeken/document/a2apersoni...

Private User
ik heb ze weer gesplitst, maar check de geboorte datum nog eens
8 januari klopt beter met de leeftijden vermeld bij overlijden

Ard van Bergen Bedankt en ja het is 8 januari.

Kan iemand deze samenvoeging https://www.geni.com/merge/resolve/6000000018389123122 terug draaien. Na onderzoek is gebleken dat het toch om twee personen gaat.

Private User, je hebt nu weer Angeneta Schellingshout en Agnetie Claasdr Schellinghout

Bedankt, dan kan ik aan de slag samen met de beheerder van het andere profiel.

@Franciscus Huibers
Franciscus Huibers
Yesterday two brothers got merged incorrectly by Dan Cornett.
One died feb 20 1896 the other 14 Mar 1898.

thanks

Showing 31-60 of 881 posts

Create a free account or login to participate in this discussion