UN-MERGE GEVRAAGD ! Curator, graag deze foute merge van profielen ongedaan maken...

Started by George J. Homs on Thursday, October 16, 2014
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 61-90 of 881 posts

Han Mohrs,
Gedaan en MPs gemaakt van beiden profielen.

bedankt

svp weer terugzetten
Hilligje Jans Fictorie

deze is vandaag samengevoegd, maar volgens mij niet correct,
teveel data die niet kloppen

Private User,
De 2 x Hilligje Jans Fictorie profielen zijn losgekoppeld.

Lammert Kolfschoten

De zoon is nu gelijk aan de vader, dat moet anders.

ik zie alleen dat Lammert bijna dezelfde naam heeft als zijn vader, en zijn vrouw bijna dezelfde naam als zijn moeder. Dat is natuurlijk verdacht, maar ik zie geen foute merge die ongedaan gemaakt moet worden

Ard van Bergen

Bij het mergen wilde ik hem als broer aanmerken, maar gebruikte de verkeerde.

Private User OK, maar wat moet er nu gedaan worden? De twee Lammert's mergen en ook de twee Jannigje's?

Ik kan niet meer zien welke merge ik verkeerd deed. In elk geval is Lammert vK. de vader van Matthijs vK. Maar ik kan niet vinden of Maria Lamberts vK. ook een zus van Matthijs is. Misschien gewoon weer splitsen in afzonderlijke boompjes?

je blijft wat warrig in je probleembeschrijving maar ik denk dat ik het nu opgelost heb. Maar check het svp even nauwkeurig. En misschien kunnen Piet Roestenburg en Private User er ook even een blik op werpen?

ik denk dat het zo wel goed is. Bedankt voor alle moeite.

Profielen gecontroleerd en het boomje kan geen vreemde zaken nu ontdelkken bij van Kolfschoten.

kan de merge voor Jacoba Aletta Waterreus nog ongedaan gemaakt worden?

Job Waterreus,
Merge van Jacoba Aletta Waterreus is ongedaan :-)

Ann,

Hartelijk bedankt.

https://www.geni.com/merge/compare/6000000039707807318?return=dupli...

Kan deze merge ongedaan gemaakt worden? Ik hoop dat ik het zo goed weergeef, want dit is wellicht een verwijzing die niet meer bestaat, omdat ik de profielen wel heb samengevoegd. De achternamen bleken verschillend.

Private User gedaan, en tegelijk ook een merge voor Johannes Willem Antonie Immink

Ard van Bergen

bedankt, dat was een stomme merge van mij, waarschijnlijk afgeleid door iets, want meestal controleer ik alle feiten eerst. In dit geval dus helemaal niet...

Kan de merge voor Hendrik Jan Aalbers nog ongedaan gemaakt worden?

hier lijkt ook iets niet goed: https://www.geni.com/family-tree/index/6000000024075060840?resolve=...
Als te achterhalen is waar het fout is gegaan dan graag de betreffende samenvoeging(en) terugdraaien als dat nog kan.

Done

Is deze tree ok?
Robert

Private User

Robert,

Het zier er weer beter uit.
Het kost even wat tijd om de laatste goed te bekijken.
Ik heb voor die periode niet zo veel betrouwbare gegevens, dus als er iemand met wat meer kennis naar de tree rond https://www.geni.com/family-tree/index/6000000024075060840 wil kijken dan graag.

Bij deze samenvoeging drukte ik te snel op de knop https://www.geni.com/merge/compare/6000000012580980228?return=match...

Graag ongedaan maken. Het gaat om Alexandrine Albertine van der Hucht zonder datums en kinderen en man. En Albertine Alexandrine van der Hucht, met man, kinderen en wel datums.

Dus aub un-merge Alexandrine Albertine van der Hucht

Private User,
Merge is ongedaan.

graag unmerge voor Amerik Arijsz Schaep

Gezien de naam conflicten graag ook een unmerge voor Gijsbrecht Maertenz van Duijne. Zo te zien moet er minstens 1 prifiel zijn met een vader Willem terwijl de andere profielen blijkbaar een vader Maarten hebben

Job Waterreus beide unmerges gedaan; ik heb Gijsbert Willems ook maar vast van zijn ouders (Maarten en Leuntje) losgekoppeld, en misschien was Joosje Leenderts alleen maar met Gijsbrecht Maertens getrouwd?

Ard,

Hartelijk bedankt.
Ik heb nog het nodige uitzoekwerk te doen, maar heb ook nog veel ander werk te doen, dus het zal wel even duren. Assistentie is altijd welkom. Zelf heb ik maar beperkt info over dit deel van de boom ik moet veel proberen op te zoeken.

Zou deze ook nog kunnen:
Cornelis Ameriksz Schaep

Job Waterreus,
Er waren 2 merges uitgevoerd bij jou en ik heb ze un-merged
Ik hoop dat je nu verder kan.

Showing 61-90 of 881 posts

Create a free account or login to participate in this discussion