UN-MERGE GEVRAAGD ! Curator, graag deze foute merge van profielen ongedaan maken...

Started by George J. Homs on Thursday, October 16, 2014
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 91-120 of 881 posts

Ann,

Dank je. Zo kan ik in ieder geval zien at er gebeurd is.

Dat is gelukt, maar ik kom weer 2 profielen tegen waarvan ik denk dat er een verkeerde merge is uitgevoerd:
Annetie Reijerse van Sonnevelt
Pieter Leendertse van Beelen

Job Waterreus die samenvoegingen dateren van zo'n twee en een half jaar geleden, en kunnen niet meer ongedaan gemaakt worden
in de revision log kun je nog wel zien dat het ging om een "Pieter Ameriks" en "Soetie Ariens"

Ard,

Dank je. Dat wordt dan even puzzelen hoe het hersteld moet worden, want het was duidelijk wel een foute merge (ik heb intussen wel wat meer info gevonden).

Ik was even te snel: Cornelis de Jong

Job Waterreus,
Un-merge van Cornelis de Jong is gedaan.

Ann,

Dank je wel. Ik heb nu de juiste broers samengevoegd.

Job Waterreus,
Merge van maandag om 3:23 uur is Un-Merged :-)

Ann, dank je wel, dan ga ik nu de juiste profielen samenvoegen

Ik denk dat deze ook niet goed is: https://www.geni.com/merge/resolve/6000000009317194483

Ik heb gisteren om rond 9:00 Floris Steenvoorden (zie Floris Arisz Steenvoorden) samen gevoegd, maar volgens mij was dat een foute merge. Want nu heeft hij vier ouders en is getrouwd zeer jonge leeftijd. Graag deze merge terug draaien.

Private User gedaan

Zo ver ik kan zien is Floris Arisz Steenvoorden nog niet losgekoppeld.

Private User,
Ik heb un-merge gedaan. Hij is op Geni gestorven in 1733 en geboren in 1885.
Tree view van Floris Arisz Steenvoorden : https://www.geni.com/family-tree/index/6000000011565706559

Dimitri Gazan,
Un-merge is gedaan.

Dank je wel, Ann :)

Private User gedaan

Bedankt Ard.

Oops Ik merged de volgende, had niet moeten gebeuren
Jean Goossens

hm changed bd 1884 and dd 24-2-1904. Impossible dates compared to siblings and parents. and then merged with brother with same dates oops merge was wrong there is another brother with same name and bd and dd day 100 yrs earlier than original

Overledene Jean Goossens Geboorteplaats Roggel Geslacht Man Leeftijd 20 Vader Jean Goossens Moeder Jeanne Geenen Gebeurtenis Overlijden Datum 24-02-1804 Gebeurtenisplaats Roggel Documenttype BS Overlijden Erfgoedinstelling Regionaal Historisch Centrum Limburg Plaats instelling Maastricht Collectiegebied Limburg Archief 12.090 Registratienummer 2 Aktenummer 9 Registratiedatum 24-02-1804 Akteplaats Roggel Collectie Burgerlijke Stand in Limburg: Roggel

Overledene Jean Goossens Geboorteplaats Roggel Geslacht Man Leeftijd 29 Vader Jean Goossens Moeder Jeanne Geenen Gebeurtenis Overlijden Datum 23-06-1809 Gebeurtenisplaats Roggel Documenttype BS Overlijden Erfgoedinstelling Regionaal Historisch Centrum Limburg Plaats instelling Maastricht Collectiegebied Limburg Archief 12.090 Registratienummer 2 Aktenummer 45 Registratiedatum 24-06-1809 Akteplaats Roggel Collectie Burgerlijke Stand in Limburg: Roggel

@Han Mohrs, de merge is ongedaan gemaakt (Jean Goossens)

Bedankt, ik heb de juiste geboorte en sterf datums erin gestopt.

@Anna Maria Braam

https://www.geni.com/merge/view?revision_id=70292432140
Deze had niet mogen gemerged worden. twee verschillende geboortedatums. een hett anna maria en die ander antje

Han Mohrs en Private User gedaan
Maria Moes is nu wel twee keer getrouwd met Geerard Nieuwenhuize; daar moet nog wat gedaan worden (een van de twee jong overleden?)

Bedankt Ard en Jacobus, Jacobus heeft de rest ondertussen gefixed.

Kan iemand Maria Eva von Kennen un-mergen???

Showing 91-120 of 881 posts

Create a free account or login to participate in this discussion