AANVULLINGEN...

Started by Private User on Monday, July 13, 2015
Problem with this page?

Participants:

  • Private User
    Geni Pro
  • Private
    Geni member
  • Private User
    Geni Pro
  • Private User
    Geni Pro

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1-30 of 34 posts
Private
7/13/2015 at 1:08 PM

:-) dat klusje fiks ik morgenavond ff
Gooi ze er maar in, ik bedoel zoek fijn door, ik doe het.
#teamwork :-)

Private User
7/14/2015 at 2:45 PM

Private.
heb je woensdag al iets om handen? Hier volgen er weer vijf:

* Maria Johanna Gartman
* Anna van Sandick
* Christina Magdalena Elisabeth van Dijk
* Petronella Helena Clasina Lenting
* Aukje Kranenburg

Private User
7/14/2015 at 2:46 PM
Private User
7/15/2015 at 2:27 AM
Private
7/15/2015 at 3:21 AM

LOL ik begin nu met aanvulling nr 1

Private
7/15/2015 at 3:42 AM

Nee, Maria Johanna Gartman is maar een sneu takje.die behoeft meer aandacht

Private
7/15/2015 at 3:51 AM

Private User ook Eliza Carolina Ferdinanda Fleischacker verdient meer aandacht. zielig takje..

Private User
7/15/2015 at 3:55 AM

Private

Heel goed om de zielige takjes hier te noemen, die krijgen dan voorrang om te baren en ouders terug te vinden wat mij betreft.
Aanvullingen zet ik hier met vijf tegelijk, als ze dan gedaan zijn, kan ik dat bericht eventueel weer wissen.

Private User
7/15/2015 at 4:01 AM

Waar gaat dit over?

Private
7/15/2015 at 4:09 AM

Albertina Philippina Catharina van Tussenbroek ook sneu, dit takje

Annemarie, dit gaat over het 1001 vrouwen project. maar sommige profielen hebben nog maar een enkel takje, dus moeten verder uitgewerkt worden voordat ze aan het project kunnen worden toegevoegd.

Private User
7/15/2015 at 4:13 AM

http://www.geni.com/projects/Unconnected-Trees-The-Netherlands/18496

Willen jullie de profielen met 'zielige takjes' svp koppelen aan dit project, dan kunnen we ze tenminste weer terugvinden en er beetje bij beetje voor zorgen dat ze aan de 'big tree' komen te hangen. Jammer genoeg zijn er in dit project nogal veel gemaakt en dat willen we graag herstellen.

Private User
7/15/2015 at 4:14 AM

Private

Is het hier beleid dat zielige takjes niet worden toegevoegd of ingeplakt in de pagina? Dat lijkt me niet verstandig, dan ben je ze helemaal kwijt.

Private
7/15/2015 at 4:17 AM

Nou, hier in de discussie no problem. maar als je ze toevoegt in het project weet je daarna al niet meer dat ze meer aandacht behoeven.
en je raakt ze niet kwijt, want alle vrouwen staan genoemd in het project.

Private
7/15/2015 at 4:20 AM

Ik ga overigens ook de link naar digitaal vrouwenlexicon toevoegen daar waar deze nog niet in het profiel is toegevoegd. Ik zag er nog veel die dit nog niet hebben.

Private User
7/15/2015 at 4:41 AM

Ja, laten we eens flink de schouders zetten onder dit project. Kreeg de indruk dat het wat achterstallig onderhoud had... :-)
En ik denk dat het straks voor het www.MEMLINQ.com project ook wel van belang kan zijn dat het vollediger en betrouwbaar is.

Private
7/15/2015 at 4:42 AM

Yeps, altijd goed!

Private User
7/15/2015 at 4:48 AM

Ik vind het beter de zielige takjes WEL in de lijst te monteren, maar ze tegelijk aan het LOSSE STAMBOMEN-project te koppelen. Dan zie je tenminste in dit project welke profielen nog helemaal niet in Geni zitten en in het project losse bomen kun je verder werken aan de stamboom totdat die aan de big tree is gekoppeld.

Private User
7/15/2015 at 4:49 AM

We kunnen ook de zielige takjes in de suffix voorzien van een speciaal teken, bijvoorbeeld 〓 of ✖, zodat je in de profielenlijst bij het project snel kan zien waar je nog aan verbetering van de stamboom kunt werken.

Private
7/15/2015 at 5:27 AM

ff reminder. ik moet aanvulling nr 7 nog voorzien van de link naar digitaal vrouwenlexicon...
ander keer verder

Private User
7/15/2015 at 5:44 AM

Private

heb je ook de losse takje er in gezet, dan weet ik straks tenminste dat ik alleen nog naar die moet zoeken zonder URL.
Je bent lekker opgeschoten, ik zal weer eens naar aanvullingen zoeken.

Private User
7/15/2015 at 10:28 AM

Weet iemand waarom ik die laatste niet kan 'slepen' naar deze pagina?

Private User
7/15/2015 at 11:57 AM

Private User,
*Ik heb het geprobeert en het lukt mij wel. Het profile is wel 'n Master Profile maar ik denk niet dat het een verschil maakt als je het wil 'slepen'
Ik deed gewoon het nummer 6000000022259968402 tussen twee dubble [[ ......]] en het lukt altijd.
* Helene Kröller-Müller

Private User
7/15/2015 at 1:40 PM

twee dubbele haken is voor mij een nieuw truukje, zal het proberen, want er waren er eerder al twee die ik niet kon slepen.

Showing 1-30 of 34 posts

Create a free account or login to participate in this discussion